|
|
|
|---|---|
| Vet nån hur mycket Toulen man kan blanda i soppan utan att få motsatt effekt? | |
|
Jag undrar också? HELLRE OMKOMMEN OCH BORTKÖRD ÄN BORTKOMMEN OCH OMKÖRD |
|
|
Jag skulle dra mig som bara den för att anväda toulen i nån form överhuvudtaget då det är GRYMT Cancer framkallande! Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Har en gammal gummiprimer för att kunna vulka metall mot gummi innehåller toulen. luktar fruktansvärt, kan man undvika detta gör det.Farligt som attan. ///MVH Hasso Länk |
| Läste att BMW hade ca 75% toulen i sin 1500hk 1,5 turbo fyra. Står om det i en tråd på turboperformanceclub.com kolla där... | |
|
Kör inte på 75%! Toulen och Xylen fräter upp delar av bränslesystemet. Om ni ska köra, blanda inte mer än 10% och kör rent systemet med vanlig soppa efter. |
|
| Glömde. För er som funderar på att köra med det så kan jag säga att ni inte får ett skit extra effekt om ni inte överladdar eller kör med extremt högt komp så det spikar på 98 oktan. | |
| Min vän har erfarat detta, han kör race bränsle som man blandar själv med 98oktan. Hans bränsle ledningar äts upp sakta men säkert. Men kopparrör löser dessa problem... | |
tn |
Man kan ju köra på metanol...:) tn |
|
Slabba inte med toulen och andra extremt giftiga bränslen! Åtminstone inte utan riktiga skyddskläder och riktig andningsmask! Bättre att köpa riktig racingbensin i såfall! Behöver man inte specialtillstånd för toulen? Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.