|
|
|
|---|---|
Stigfinnaren |
Undrar om nån som vet en bra verkstad för provtrycka och påfyllning av gas i malmötrakten.Och vad det kostar ungefär. Stigfinnaren |
|
Örestads kyl i Löddeköpinge rekommenderas. Han tar bara betalt för den gasen han trycker i. Är systemet helt tomt så det måste sugas först brukar han ta 800:- för vacuumsugning, provtryckning och fyllning. Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
Stigfinnaren |
Tack för tipset då bär det av till Löddeköpinge.800kr är väl överkomligt, räknade med minst det dubbla. Stigfinnaren |
| Du behöver ca.8hekto gas,bara det kostar runt 600 kr.Jobbar han för 200 kr.?DEt billigt!! | |
|
Bilkylarservice AC-Center på Humanistgatan 11 ger jag mina rekommendationer åt. Hade inne min bil där i våras och han gick igenom allt minutiöst, provtryckte, felsökte och fyllde på för 1013:- inkl allt. Telefon 040-92 67 40 |
|
|
Micki: en E34 rymmer ca 1550 gram gas ... Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
| Gasar-Magnus.Min acc.rymmer 1,2kg.Jag utgick ifrån det. | |
|
Micki: Om det stämmer att gasen kostar 600:- och han tar 800:- så ger det sig själv att han tar 200:- för arbetet. Ganska enkel matematik va? Att tjäna 200:- på 10-15 minuters arbete utöver sin vanliga lön tycker jag är ett bra extraknäck... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.