|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
totgate |
Kul att du hittade en bil så snabbt Micke, hoppas att ekonomin inte brakar nu då;-) /Tobbe Torbjorn Thorstenson 0503-21152 0706-321201 |
|
totgate - men de e väl klart att du spar bilen till i maj-juni åt mig =) Vet du om SMG var eftermonterat eller från fabrik? |
|
| Vem eftermonterar SMG?? | |
| Inte en aning, har aldrig sett nån annan -97:a med SMG. | |
|
Nike_Boy: Tycker du ska prova en smg och en vanlig manuell, personligen gillar jag inte alls smg men det vet man ju inte om man inte provat, glöm inte bort min Coupe heller, men du kanske är mera sugen på en 4-dörrars? M.v.h Micke BmwCS nr 05419 |
|
|
Micke169 - Nja, helst en Coupe med 3,2l motorn men då hamnar man ju rätt högt i pris oxå... Får väl som sagt se om du har den kvar till sommarn, vad hade du begärt för pris? /// Nicke |
|
|
Nike_Boy: Jag har begärt 175`men jag funderar på att sätta ut ett prutat och klart pris på runt 160`, men under det går jag aldrig.Bilen är kanonfin. M.v.h Micke BmwCS nr 05419 |
|
|
Bara lite "nyfis" Hur går det med försäljningen ? Är själv otroligt sugen.. |
|
|
Jemej: Om ni menar min försäljning så går det inte så bra, jag ska kanske byta in den på en E39 M5:a -99, får lägga 100`mellan på en sv-såld fin bil, men helst så vill jag ha en större bil med mindre motor :-( . M.v.h Micke BmwCS nr 05419 |
|
totgate |
Jag sålde bilen i Tisdags till en kille från Hässleholm, han har inte hämtat den än men har satt in en handpeng så det är nog ok. Om inte han skulle ta den av någon anlednng har jag tre andra köpare i kö....känns rätt bra....hade väl rätt pris på bilen förmodar jag....:-) /Tobbe Torbjorn Thorstenson 0503-21152 0706-321201 |
|
Nu har jag sänkt priset till ett riktigt höstpris för en sådan fin M3:a som denna: Länk , och blir ingen sugen ställer jag av den och funderar om jag ska åka en sommar till i den eller sälja till våren, ingen har varit och tittat på bilen ens, iochförsig så är det höst men att det var så svårt att sälja en fin och seriös M3:a trodde jag aldrig, bilen är kanon! M.v.h Micke BmwCS nr 05419 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.