AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
672

3st extraljus omöjligt?

C-
4
C-online
318I -92
Hej!
Funderar på att skruva fast några extraljus på min BMW, Ja jag vet att det kommer att se för jävligt ut men jag vill se alla älgar som springer efter vägarna utan att köra på dem! Jag monterar ju självklart av dem när våren närmar sig.
Fråga: Funderar på hella blue 3000 lampor, är det någon som har monterat sådana på en bmw 318I -92? Tänkte bara få lite tips på hur man fäster fast dem bäst samt om det går trycka dit 3st, lär bli tajt men om det är någon som har lyckas så hör av er.

//Conny
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Jag har inte gjort det på just BMW 3.serie.. Men. Jag skulle använda mig av en såndär universalplåt som man fäster bakom reg.skylten. Denna dras lämpligen med genomgående bult, som är dragna med låsmuttrar på baksidan.

Plåten går alldeles utmärkt att vända upp-och-ner för att få ner monteringshöjden. Då är det bara att flytta ner regskylten en bit.

Sex på alla fyra, roligast så!
Co
987
Codriver
325i Coupé -92
Jag har 3st Hella 300 blue på ett fäste som är demonterbart. Lite mer i den här tråden: Länk

Om du kollar mina inlägg så ser du lite länkar. Visserligen visar bilderna farsans E39:a med Boschljus

//Erik//

---Bättre väghållning än mittlinjen---
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.