|
|
|
|---|---|
|
Hej allihopa! Jag håller på och montera ett centrallås i en E30 och funderar på vart jag ska montera styrmodulen, är det någon som vet var det sitter??? Centrallåset kommer från en skrotad bil men tyvärr var det inte jag som monterade ur det hela så det har varit en hel det gissningar... Styrmodulen ska sitta någonstans vid A-stolpen på förarsidan eller under ratten men jag kan inte hitta något bra ställe att montera den på. Allting annat har "bara" varit och montera så jag skulle kunna tro att det finns monteringshål även för den här... Så jag hoppas att det är någon som vet hur den sitter orginal så att man slipper göra nån speciallösning på denna då allting annat är monterat som orginal. /Sverker | |
|
Styrmodulen ska sitta på A-stolpen bakom högtalaren!.. Det gjorde den iaf på min!.. Så flytta över modulen och plåtfästet!.. Sen är det "bara" att koppla ihop och hoppas på att det fungerar!.. Lycka till!.. /Christoffer |
|
| Jorå allting är kopplat och fungerar (förutom att en c-låsmotor) var trasig... så det är bara och skruva fast alltihop... Tack för hjälpen! | |
BMW Kungen |
trä in den i baffelhålet den sitter under där. Mvh /// Kungen |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.