|
|
|
|---|---|
|
hej har blivit sugen på en e36 undrar om det är ngt särskilt att tänka på vid köp? kom kedja -93 som på e34? är det dyrt att montera ett drag? | |
ant |
Hmm är det tre frågor samtidigt? För tips vid köp av en E36 oavsett årsmodell och motor rekommenderar jag dig att söka tidigare inlägg. Är det en E36 med 6 eller 4 cylindrar som är intressant? Alla E36 med M50/M52 (6 cyl) har kedja. Angående draget har jag ingen aning vad det kan kosta att montera. Om du ska köpa en E36 så kan du kanske ställa det som krav att bilen ska ha drag när du letar bil? ======== Min bil: Länk |
|
Jag köpte BMW orginal drag sommaren 2000 och det kostade ca 7500kr. Det är en avtagbar krok, vad annars vill ju inte misspryda bilen i onödan:-) När den är avmonterad syns det knappt att det sitter drag på bilen. Köp INTE något billigt från Meknomen eller likande. Jag köpte först en för 5400 kr passade uselt, taskiga monteringsavisningar. Dessutom var luckan för draget väldigt ful. Lämnde tillbaks allt och åkte till BMW o köpte ett orginal drag. Passade bra även om anvisningarna inte var perfekta. Man måste byta nederstadelan stötfångar plaste så jag lackade den och luckan i bilens färg. |
|
| Köpte ett fast drag för 2400kr på Bildelar.Lätt att montera själv och det passade perfekt. | |
| ok tack för tipsen får nog blir en med drag på då!! hade tänkt mig en 320/325 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.