|
|
|
|---|---|
|
Hej Hittade 2-3 videoklipp på en M3 Turbo från Instanbul, där den piskar Modena på motorvägen och en F 355. De håller jämt till 210 km/h sen får Modena backa en halvbillängd. I den tredje är det också en M3 Turbo men vet inte om det är samma bil, men det drar jämt med en Diablo. enligt filmen: M3 T 425 Hb och 470 Nm Modena 420 Hb och 380 Nm Sen hittade deras sida, där deras nya projekt är en 700 Hb M3 T, ska bli roligt att se videoklipp på den. | |
|
Om du har, så skulle lite länkar inte sitta helt fel. :) ///Jesper |
|
|
Jo då, naturligtvis men de har inte filmerna på sin sida "inom kort" kommer den med 700 Hb M3:a, de andra hittade jag på Kazaa. skrev lite fel ser jag M3 T har 415 Hb Länk uppe i hörnet finns en Eng- verision av sidan, fattade inte mycket i början ;) |
|
|
Tittade lite på länken. Varför i hela h******e har dom turbon på sam sida som insuget på sit M3 turbo projekt. Det verkar lite ologiskt tycker jag, men men det verkar ju funka ganska bra i alla fall. |
|
|
Mobil1, har du sagt A får du säga B. här kommer filmerna :) Länk Länk Länk Sen bara måste jag dela med mig av denna härliga film med diverse Ferrari bilar :) Länk Min 528i Touring Länk |
|
| Utan att ha sett filmen så kan jag med stor sannolikhet säga att det är en kompressor....ingen turbo. | |
|
tsaros ------- Tyvärr, jag kunde inte B ;) Jag surfade till deras hemsida när jag sett snuttarna, som jag hittat på kazaa. Synd att vi inte kan ladda upp nåt här, när vi vill visa för andra. Flåklypa --------- Det stämmer som du säger, det ser ut som en kompressor i mina ögon också, men antagligen var nån snabb på tangentbordet eller nåt |
|
| 700hk E46an på bilden till länken är helt klart en turbomaskin. Däremot vet jag att det rullade en E36 kompressor i Turkiet som filmade körningar mot exotiska vagnar såsom de omnämnda i tråden. Det är säkert den bilen. | |
|
Här är en annan tråd om bilen (om det är samma): Länk |
|
|
Hehe! Vilken bil! :) Fan va gött det lät när han drog mot 360:n. Ferrarin låter ju så underbart! =) M3:an lät inte så dumt den heller *ler*. Mvh Tobbe |
|
Daytona |
Jag råkar faktist kunna turkiska och det är kompressor dom har på deras bilar. Så står det bl.a. att kompressorerna är av märket ASA från Tyskland och att dom även är TUV godkända där. Sen kan man få sin bil kompressor kittad hos den firman i Istanbul också. DAYTONAN Länk |
Nilssen |
Vilka länkar asså!!! Vill ha fleeeeeeeeeeeeer!Fy fan va gött!!! Tsaros.........tackar så mycket.Var kan man hitta flera sådana länkar??? |
|
så ja så ja nu börjar det hända saker snart vet alla vad som händer när man överladdar bmw förhoppnings vis kommer bmw själva till insikt och överladar fan va coolt och spöa bilar som kostar över miljonen med en m3:a i fu****g love it Snart 410 hk 622nm |
|
Nilssen |
Om jag överladdar en Civic får du garanterat pisk på 402m! :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.