|
|
|
|---|---|
|
Då var vaxlagret på inför rugget... Måste säga att Sonax hårdflytande var suveränt! Bästa vaxet jag prövat än så länge Kanske ska kleta på lite underredsmassa oxå... | |
|
Det var inte så hårdflytande va? Flytande hårdvax menar du nog... ;) Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
He he...precis det var det jag menade!? Det kan bli fel ibland |
|
| Låter bra det. HAr köpt det vaxet och skall lägga på det om ett par veckor tänkte jag. | |
|
Det ÄR bra med mycket bra hållbarhet men Sonax vax ur proffsserien är bättre. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Hej! Tar upp en lite äldre tråd här. Står inför vaxning i helgen, lacken är i mycket fint skick. Jag har tidligare kört med Sonax Hårdflytande vax, men har läst att många tycker att Sonax Proffesional Vax är bättre. Vad är största skillnaden ? Hållbarheten, lättarbetat ?? Visst är det denna som är Sonax Proffesional Vax på mekonomen, artikelnr: 41-SO181300 (1L = 186kr) Tack på förhand :) mvh Simon |
|
|
Proffsserien... Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Simon, Stämmer, det är Sonax professional! Literpriset är mao LÄGRE än för det "vanliga" flytande hårdvaxet! Proffsserien är dock beställningsvara på de flesta mekonomenbutiker, så ring din närmsta butik och be dem ta hem en flaska! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
hmmmm,, ringde Mekonomen idag och frågade, och den fanns inte hemma på den ena stället. På den andra stället fanns den inte heller och han hade aldrig haft den hemma heller. Skumt, han körde mest med Hagmans och Turtles produkter.... Vet Ni någon affär i Stockholm där produkten kan finnas hemma ? // Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.