|
|
|
|---|---|
Zippe72 |
Hej Jag skulle vilja få lite tips på däck som har en låg ljudnivå!!! (Sommardäck) Har ingen egen erfarenhet av bildäck En gång BMW- alltid BMW |
|
Jag skulle rekomendera Yokohama AVS decibel. Dom ska vara något av dom tystaste däckena. ___ |
|
|
Kan bara intyga det S 328 R säger. Har just dom på min bil sedan i våras och jag har aldrig haft bättre eller tystare däck. Kör på storleken 225/50-16. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| vad kostar dom styck?? | |
|
Dyra... Jag gav 7500:- monterat runt om. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Har det också på mina 18" tror gick på 2500 st men de är bra tysta fast det är inte världens bästa grepp i de om man säger så Keep Your distance this is a BMW ;) Länk |
|
| goodyear eagle f1, dem har grymt bra grepp också | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nya Michelin Pilot sport 2 är de tystaste 245/275 -18" jag har kört. Dessutom helt spårningsfria på dåliga rodelbanvägar, helt klart imponerande, visst de kostar en slant, men det kanska kan vara motiverat. Väggreppet är också bra efter att ha vridit runt en 407 hkr 540T i 90 kmh i rondellerna;)) ///MVH Hasso Länk |
Zippe72 |
Tack för alla tips skall kolla upp priserna på samtliga modeller.... mvh,johan En gång BMW- alltid BMW |
|
Zippe: Michelin Pilot Sport 2 slår allt på marknaden... Jag har åkt nästa 750 mil på dom och de är suveräna, speciellt i kurvorna som hasso säger:) Kolla www.dackonline.se så hittar du bästa priset. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.