|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Den där väskan på bakluckan måste ju vara oumbärlig....? =) /eFx |
|
| vad e det föt färg på den | |
|
Bilen? Är väl svart? Finns en Z4:a-svart som är slående lik väldigt mörkblått om den står i rätt ljus, gissar att det är den. /eFx |
|
|
Z3C; Vad kabeln är till? Har du inte hört om nya Z4 2,2Mwatt? :) /eFx |
|
| Riktigt Snygg! | |
| visst var den snygg men en riktig z4m skulle inte sitta fel | |
|
Gillar dom fälgarna skarpt. Bör ju vara 17"..... Tycker dom är lite "retro" ser ut som sådana som satt på M3 E36 dom tidiga modellerna. Finns det M-paket att köpa till Z4:an? HenganZ3 |
|
|
Är 18": Länk påminner mer om Parallel spoke - style 37 18" tycker jag Mvh, /Wille |
|
|
M-Paketet finns att köpa hos BMW. |
|
|
...men det heter inte M-paket utan aerodynamikpaket. /Masten Z-träff 1 maj Länk |
|
|
...utan pratar vi M till Z4:n så pratar vi stolar och chassi. |
|
|
Hobbe: M till Z4 är mest bara emblem.. :-) /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Caspar: Men M:et gör att Z4an blir lika snabb runt ringen som en gammal riktig M ;o) |
|
|
aha....aerodynaikpaket, modernt.......... hur många hästar får man extra med ett M-klistermärke? HenganZ3 |
|
|
HenganZ3: Det ger en effektökning på i genomsnitt 15%. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Caspar, M-chassi och M-stolar finns som tillval. Masten kan säkert intyga eller dementera. Emblem/klistermärken överlåter jag åt dig ;) Däremot ska jag försöka övertala Masten att fixa en MPower-motorkåpa åt mig. Det ger mig 100 hk extra...garanterat :) |
|
|
Hobbe: Näe några emblem har jag inte på mina bilar om de går att ta bort... Jag vet att det finns "M Säten" och "M chassi" till Z4 enligt katalogen, men från vilken av Z4'ans M-modeller är de hämtade?? Dessutom så var inte M chassit någon vidare, eller varför köpte Du andra grejer?? Acey: Ha ha.. Tiden runt ringen är dock inte det viktigaste för mig.. Vi har ganska nyligen diskuterat att Z4 3.0, Z3M och Boxster S har exakt samma tid runt banan, men är helt olika bilar. Z4 klarar kurvorna, Boxster bromsningarna och Z3M accet. Jag föredrar mest G-krafter i ryggen framför sidan och bröstet varför Z3M är mest optimal för mig.. :-) /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Hobbe Z4: kan det här vara nåt då? Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Z3v4ever, Precis den jag letar efter ! Då får jag en äkta Caspar motor ;) |
|
|
själv har jag slagit till och köpt en i kolfiber. känns som att det sitter minst 25bhp mellan fibrerna :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.