|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
... finns bland BMWPowers frankfurtbilder: Länk Länk Något annat kan det väl inte vara? Mycket läckert tycker jag! I kombination med snygg färg och de feta fälgarna: en helt underbar bil! MUMS! :) Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk | |
ant |
Mycket, mycket, stiligt! Ska skrapa lite trisslotter nu tror jag.. ======== Min bil: Länk |
| bara 2 utblås? inga gällar? tror inte det är M | |
| för resten vad är det för kabel som sticker ut under kofångaren bak? | |
chrille70 |
Varför bara vita blinkers bak??? Jag tror att vita blinkers även fram skulle bli vansinnigt snyggt. Annars riktigt fräck, faktiskt. Stilrent och sportigt. Det syns att det är original och inget sånt där AC/S- eller Hamann-trams. MVH Chrille |
|
Z3c4ever, Att det inte är en Z4M är jag mycket medveten om, om inte annat så för att det står Z4 2,2i på plåtarna :DDD Däremot M-AERODYNAMIKPAKET :) Ursäkta om jag var otydlig. Kabeln är väl strömförsörjning till bilen så att besökarna ska kunna pilla på allt elektroniskt utan att få slut på ström. Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Mycket snyggt! Konstigt med oranga framblinkers speciellt när BMW har vita framblinkers finns bilder på en Titansilver Z4 med 6x vita blinkers i BMW:s fälgkatalog för 2003 även den med M-Paket. Mvh Stephan |
|
|
Snyggt. Z4'an är en vacker roadster. Jag gillar Hartge's och Alpinas modell mest då dessa inte ser allt för överstylade ut. Sen kan man ju fråga sig om det verkligen blir en Z4M. Om jag har förstått det rätt så blir det ingen om den ordinarie Z4'an säljer dåligt men vi får väl hoppas på det bästa. BMW ska även ha sagt att det inte blir någon M på 4'an. Observera dock att detta är hämtat från nätet och inte bör tas på fullaste allvar. BMW har väl säkerligen också ljugit förr? Om det blir en så skulle jag kunna tänka mig att den blir något liknande Hartge'n då denna faktiskt ser ut som en typisk "M" i mina ögon. Diskret men ändå rå och brutal och utan för mycket plast. Länk Den som lever får se... Mvh |
|
|
Personligen hoppas jag att M blir betydligt råare, bredare skärmar bak (á la Z3M), den måste ju förvalta sitt arv och en tuffare framspoiler. Sen har vi det där med de fula oranga blinkersranden i underkant på framlysena. E65an har ju äntligen fått bort den fula blinkersranden, kanske kan man trolla bort den på Z4an också, eller åtminståne ta bort färgen till vita klar glas. /Richard |
|
|
Z3Mpower: Bredare skärmar bak (á la Z3M)? Z3M har inte bredare skärmar än 2.8an eller 3.0an... Så det där förstår jag inte hur Z4:an skall kunna "ärva" :) |
|
|
Z3 M Roadster har bredare skärmar bak om man jämför med "standard 2,8 men sedan finns det M chassi som tillval till 2,8 jag vet inte hur det är med 3,0. /PG |
|
|
pgr69: Fel. Z3M och Z3 2.8 samt 3.0 har exakt samma kaross. De modellerna som har "smala" bakskärmar är dom små motorerna. Det som skiljer är speglar, frontläppar och smådetaljer. Måttmässigt är det alltså exakt samma skärmar. Förövrigt har M-chassi inget med karossen att göra, det har med hjulupphängning och fjädring att göra. /Vol |
|
|
volatile: Helt korrekt! Tilläggas bör att M-chassi även inkluderade 25% diffbroms (kuriosa). __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
man längtar redan till m modellen kommer men hartges variant e inte fel den ihäller BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
Hmm, då har jag missat något i diskutionerna här, häpp. Jag var mycket säker på att det var andra skärmar bak i alla fall. Jag tar omedelbart tillbaka min åsikt och kryper tillbaka under min sten :-) En sak som jag "vet" i alla fall är att det är olika fälgar mellan M modellen och 2,8'an. Skit samma! Vi Zäta ägare har ju dom läckraste bilarna "på stan" i alla fall! Och det oavsett modell. Fan, sista dagen med pärlan, nu blir den avställd! Snyft, snyft och bröööl. /PG |
|
|
För att komma med lite med kuriosa: det skiljer exakt 66mm i bredd mellan 2.8/3.9/M och övriga Z3or ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
När nu alla experter är samlade, hur vet man om man har M-chassi på 2,8an??? Den verkar vara identisk med M'en i uppförande, styvhet, diffbroms mm.. Har nu haft bilarna parallellt i 3 månader och inte märkt någon chassiskillnad, kan det vara så att jag har M-chasi på 2,8an?? /Caspar |
|
|
Aerodynamikpaketet är oerhört läckert ..letade förgäves efter fler bilder, men hittade inte. Har kanske någon här på forumet ett sånt paket på sin Z4á ? ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
Bilder på aerodynamikpaketet till Z4 finns i broschyren Original BMW delar och tillbehör. Tyvärr har jag inte någon elektronisk version av broschyren. |
|
Bmw ludde |
Kommer de att släppa en z4 coupe ? gillar z3 coupe skarpt..! Bilen: Länk |
|
Väldigt snyggt!! Bra bangle!! öö det var konstiga ord från min mun.;o) Ny bild 28 mars- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.