|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
320-325: Det är samma dimljus till alla E30 efter 88 oavsett M-paket eller inte, men jag har inget M-paket utan bara den vanliga optiken fast med is-läpp (original på 318is vettu). Bara att åka till BMW och köpa dimljusen och sedan dra kablar, relä och säkring och åka och hämta en originalknapp till inredningen på någon skrot. Satt original på min, fast gjorde liknande på min första bil. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
320-325 |
okay du vet inte vad sådana dimmljus skulle kosta ? i runda svängar så den grejen längst ner är bara standard på 318is is läppen alltså........ men min är ju en 320 89´´och har oxå den läppen samt en liten läpp på bak luckan ( haglund:) |
|
Inte en aning om vad sådana kostar faktiskt, men de är nog inte gratis precis. 8-900 spänn stycket är nog inte omöjligt. Den läppen sitter bara original på 318is så det är någon som har bytt ut. Bakläppen kan nog vara original tror jag. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Någon som vet hur många varvs kapning på framfjädrarna som motsvarar en (ca) 40mm-sänkning? 40mm, klarar det SBP? Alltså att fjädrarna inte lättar ur skålarna i upphissat läge. Då min 318i är "budgetbilen" vill jag inte köpa nytt till denna om jag slipper, så det får bli vinkelslipen. |
|
| Tycker du hade en fräsh och stilren bil Hagalund. så dom ska se ut, dom där rackarns E30 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.