|
|
|
|---|---|
|
Gå in på www.tennant.se de har uppgifter även för privatimportare direkt online. Andra bolag måste man ringa in och få besked om "privatimport=extra självrisk m.m" Kan ju vara svårt om man vill kolla pris på kvällen... | |
| För mig funkar det inte, jag fick meddelande att privatimpoterade bilar måste jag kontakta SUSAB. | |
|
Samma här ! Premieuträkning Direktimporterade bilar: För direktimporterade bilar gäller särskilda villkor. Försäkringstjänsten hanteras av Försäkringsaktiebolaget SUSAB. Var vänlig kontakta SUSAB kundtjänst för offert. E-post kundtjanst@susab.com Telefon 08 / 544 766 00 Fax 08 / 753 61 71 Webb www.susab.com Med vänliga hälsningar från SUSABs kundtjänst! << Tillbaka Mvh. Patric Min E32/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
Vilka hutlösa premier!! Kollade vad en svsåld 730iA V8 hade kostat på farsans namn (född 45)... 28910 kr helf/år. hehe, komiskt då han betalar 6500 kr/år hos länsförsäkringar. Fick ni andra också fram höga priser? ______________________________ Länk |
|
|
Klart billigaste jag hittade ... Tennant alltså ... fick samma svar när jag skulle kolla online, ring kundtjänst. ___ ///Majk |
|
|
De är ganska exakt dubbelt så dyra som LF är på mina två svensksålda bilar. M Roadstern kan jag inte kolla då den är importerad. __ Länk |
|
| Jaha.... det verkar som jag hade fel.... Kollade upp 5 bilar som var privatimportare. Bilarna måste väl vara reggade en längre tid... Sorry!!! | |
|
Kollade för skoj skull upp mina bilar där. Jag har 6 st och de var MINST dubbelt så dyra allihop. Lustigt att alla var dyrare,man tycker ju att nån skulle va i närheten iallafall. |
|
|
Märkligt.... Under 24 och noll bonus???? |
|
|
Jag e 27 bor i villa på landet full bonus 9 skadefria år och tog körkort-94. 3 exempel alla bilar helförsäkrade,helårsbetalning och står på mig. Cheva caprice-95 betalar ca 5500 nu dom ville ha ca 16000,BMW 525-89 betalar ca 4000 dom ville ha ca 8100,Volvo 945-96 betalar ca 3500 dom ville ha ca 7800. Dom kanske väljer sina kunder på ett speciellt sätt vad vet jag. Jag tog inte med de andra bilarna i mina exempel,en till 945 och två veteranare.Volvon kostar samma som den andra och jänkarna har jag entusiastförsäkring på så jag tycker inte man kan jämföra dom. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.