AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
647

Nya fronten e-36, montering?

Linus85
Hej!

Har just varit och hämtat upp min nya front på bmw(faceliften från 97) och vad jag undrar är om någon har monterat en av dessa?
Har insett att front spoilern troligtvis måste lös, kan detta stämma? Behöver jag ta lös något mer?
Finns det några detaljerade beskrivningar på hur man gör? Ritningar eller liknande? (har aldrig gjort något sådant förut, men någon stans ska man ju börja)

Tacksam för all hjälp

/MVH Linus
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
sök. jag har skrivit ett inlägg hur man gör innan, så sök så finner du det! mvh Daniel

---
"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
Länk Det finns säkert ännu fler trådar om du använder sökfunktionen.

Macduck, lugna ner dig lite. Det tillhör vanlig hyfs att söka innan man frågar.
Ma
116
Macduck
320i -89 4d
ok. vet ikke hvorfor mitt forrige innlegg ble kategorisert som "personangrepp".

men! jeg har da søkt etter denne artikkelen du sier du har skrevet og ikke funnet noe som helst.

kan du ikke legge opp linken til den her?

admin her er litt for hårsår for dette var basically NØYAKTIG det samme jeg skrev og på hvilken måte er en slik forespørsel et personangrep?!
Ma
116
Macduck
320i -89 4d
T.P.
Ja helt klart, men synes ikke det er urimelig at den som tross alt har skrevet innlegget kunne funnet det frem selv og lagt opp link.
kanskje linus85 allerede hadde søkt men ikke funnet? akkurat som jeg ikke fant det.

søkte på utrolig mange variasjoner og sammensetninger av keywordene: e36, facelift, byta, front osv. etc. uten å treffe.
*shrug*
er ikke alltid like lett å finne skjønner du.
Ma
116
Macduck
320i -89 4d
mens jeg er på emnet om søk:

noe som gjør søk her utrolig plagsomt er at dersom en f.eks søker etter ordet 'facelift', så finner den KUN 'facelift'.

ikke facelifta, faceliftad, faceliften eller "facelift"
samme med variasjoner av 'front'.

så dersom en ikke kan gjette seg frem til hvordan noen har skrevet noe så er det HELT umulig å finne det en trenger.

for å ikke snakke om der det konsekvent er stavt FEIL det en søker.
Ma
116
Macduck
320i -89 4d
selvfølgelig kan en gå amok med søket og bruke ting som "*front*" AND e36 AND "byta*"
som faktisk GAV et treff, men det er jo ikke direkte et intuitivt søk, og fungerte stort sett fordi jeg visste hvilke keywords som ville være til stedet i den ene artikkelen.
Du missade väl inte länken i mitt första inlägg?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.