|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jepp, 7 stycken, fick svar av Alpina: "ALPINA produced 7 cars of the B11 4,0 between May 1993 and February 1994." /Wille |
|
|
Wille W, Du frågade inte om någon av bilarna tillverkades med manuell låda? Jag kan inte låta bli att leka med tanken att det kanske finns en sådan... Micke |
|
|
mikren-6: Har skickat tillbaka en ny fråga till Alpina; om någon av dessa bilar levererades med manuell låda. Nu vill jag också veta! :) /Wille |
|
|
Sorry Micke: "We produced all of the B11 4,0 with a automatic gearbox." fick jag som svar från Alpina... /Wille |
|
|
Wille W, Inte mycket att göra då. Kanske blir att snegla på en B12 5.0 eller om man vill ha manuell låda; B11 3.5. Kul att du tog reda på fakta! Tack så mycket! Micke |
|
|
Konvertera vet ja! Ragga tag på en 6-vxl manuell från 540/740 och du är ensam i världen......eller om den 6-vxlde är svår att få tag på kan du ju alltid ta den 5-vxlade från 530 (med V8an) som oxå passar rätt av. "One for economy and One for the fun of it" |
|
|
///Peter, För mycket jobb för min smak. Hellre då en B11 3.5 med manuell låda färdig att åka med bara. Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.