AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
559

Sachs dämpader och motornords sänkfjädrar...

hade tänkt att sänka min gammla e30 då den i nuläget ser ut som en SUV.
har kollat runt lite och funderar på att köpa Sachs Super gasdämpare och sänkfjädrar från motornord.

någon som har erfarenhet av dessa?
eller rekomenderar ni något annat?

denna lösning är ju ganska billig.. 3550,- för hela paketet.

åsikter mottages gärna! :)

jag säger att det va en j-vla skillnad mot mina förra, vet ej dock hur länge de har suttit där!

tror dock att sachs är orginal på bmw, vet ej i hur stor omfattning

Ki
75
Kimpan
E21 323 -79
Vart köper ni sachs dämparna??
Av motornord.se
Länk
bmwracing
Jag har Sachs advantage på min Audi cs och dom är kanonbra=) Vet att även OKQ8 kan ta hem dessa.
verkar som om ingen har något dåligt att säga om varken Sachsdämpare eller Motornord så jag tror jag slår till på delarna jag nämnde tidigare.

DAYTONAN Länk
Kl
322
Klabbe
325i Sedan -05
Jag köpte själv mina sänkfjädrar hos motornord, de var väldigt bra. Jag ska köpa de till min cabbe också.
MVH
bl
2.296
blixten
325i -88
När e30 var relativt ny som modell fanns det ett test av olika sportkit (fjädrar och dämpare) i tyska Auto motor & sport, har för mig att de testade 5 olika kit. sachs kit vann det testet med bästa varvtid runt en bana samt var dessutom det mest komfortabla.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.