|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet en skrot med BMW delar i Göteborg eller i närheten till Göteborg. *Brrruuum* | |
|
Prova bildelsbasen.se. Finns som länk här på bmwpower. Mvh Patrik |
|
|
Tackar för den suveräna länken! //Mvh Robert *Brrruuum* |
|
|
robz: kolla med redox bilfarm, ligger i skepplanda(en bit utanför älvängen)!va där och köpte förra veckan och de va en helt suverän skrot, bra priser, bra saker, bra ordning helt klart värt ett besök! |
|
|
Vet ej vad denna skrot heter, men den ligger granne med Skrotfrag, ett par km söder om Angeredsbron utmed 45:an. OK priser, och framförallt SJÄLVPLOCK! Vad för delar är du ute efter? |
|
|
immer: bra priser? redox är verkligen svindyra...verkar som om dom tror att dom har nya grejer till salu. Men ett bra utbud har dom dock när det gäller BMW. Annars finns ju följande som jag brukar titta till då och då efter delar: Angnesbergsskroten (granne med skrotfrag) Angeredsskroten (litet utbud, men schysta priser) Marieholmsskroten (inomhusskrot, också litet utbud) Kungälvsskroten (i Rollsbo) Detta är skrotar som inte finns med på bildelsbasen... Vet också om Backa bildemonterings i Tagene. Brukar inte ha så mycket BMW, men värt en titt. Annars kan man söka på skrotar i Gula Sidorna, då hittar man sådana mindre med låga priser. _____ När saknaden blir för stor Länk |
|
|
Kolla returbilen.se ligger iofs i malmö men har fasta priser på allt oavsett skick, med andra ord kan du få nästan nya delar för ett bra pris. |
|
|
Kungälvs bildemontering kan rekommenderas.. Två bilar är fler än en.. |
|
|
..dom är proffsiga och har 3 månaders garanti, ska tilläggas. Två bilar är fler än en.. |
|
|
Jag är ute efter instrument panel, motor huv diamant svart och handskfack! Va på HJ Skrot bra sortiment men dyrt. Tack för alla tips! *Brrruuum* |
|
320-325 |
jag har hastighetsmätare och mittkonsol m.m till E34 88-95 har suttit i en 525ia diamantsvart med svart skinn .. 17200mil men jag har inte handsfack och hela intrumet panelen |
| Skroten i högsbo är också bra när det gäller äldre modeller.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.