|
|
|
|---|---|
Mr Hamann |
Denna gång möts vi fredagen den 26:e september klockan 19:00 på Willys parkering bredvid E20. På programmet: Snyggaste biltävling som pågår mellan klockan 19:00-20:00 (info och anmälan längre ner). Eskilstuna cruising som börjar direkt efter att vinnaren i tävlingen korats (cirka klockan 20:00). Återträff på Willys klockan 21:30-21:45 för andra aktiviteter. Eventuellt kommer också MDS att ha en uppvisning (på annan plats). MDS är i det här fallet INTE bilstereokedjan... Mer info på: Länk // Mr Hamann |
|
Jag kommer om bilen fortfarande är hel efter tävlingen i V-ås i helgen. Mvh Johan |
|
Mr Hamann |
Låter fin-fint 635 Turbo! Fler som kommer? Vill ni se mycket bilar och träffa likasinnade så kom dit! Regga dig gratis på vår motorcommunity: Länk // Mr Hamann |
Mr Hamann |
Tänk på att det snart är -30 grader ute... Då lär ni ångra er... // Mr Hamann |
Mr Hamann |
I morgon är det dags! Massor med folk kommer! Välkommen du också! This IS big! // Mr Hamann |
|
Ja va där och kicka litte.. mycket fina bilar där. måste ha vart över 300 bilar där (tror jag) såg en m3E30 det måste juu va den opptimala bilen :) Meningen me livet uppstod 1983 och slutade tillverkas 1993 (e30) |
|
Mr Hamann |
Det var cirka 500 bilar där. Mycket uppskattad Snyggaste biltävling med bl.a. EVO-JoCCe, BORR3N, RPM-bilar och TV3:s prestandabilen som tävlande. En M3 AC Schnitzer och två 635:or representerade de BMW-frälsta. Väl mött nästa år! Till er som missade detta... TO BAD! // Mr Hamann |
|
Helt sjukt mycket folk! Vilket intresse! Håller med Axel_E30:s åsikter...!! |
|
Mr Hamann |
Håll utkik inför nästa års STORA Eskilstunacruisingar med tillhörande tävlingar! Jag rekommenderar: MISSA INTE! // Mr Hamann |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.