|
|
|
|---|---|
|
Wow! Nu ska man läsa! | |
|
Det var VERKLIGEN på tiden! Läcker sida har de fått till, men den verkar inte färdig. En del buggar och dåligt med bilder. Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
| Trist att man inte kan tyska....... | |
|
starre; det är väl bara att klicka på Union Jack nere i vänsterhörnet, eller?... ___ BMW CS #5221 |
|
|
Jag kan bara säga det att man har haft tur att man har vuxit upp 15km från alpinafabriken i staden Buchloe i Bayern 5mil bort har Ruf sin fabrik i pfaffenhaussen så man har sett mången skönhet i sina dar min tyske pappa hade en 2002alpinaturbo den rörde på sig en hel del den. Länk |
|
|
Gör som jag och min dotter: Titta på bilderna, dem säger allt :DD M V H Stephan _____ Länk |
|
|
Den siten har sett likadan ut så länge jag kan komma ihåg, kul med lite förändring. Snygg site, synd att det bara är på tyska än så länge... Uppdaterad var det iallafall, där fanns ju ett pdf dokument om nya B7'an bl.a. /Wille |
|
|
Gå en snabbkurs i tyska... Jag tycker f.ö. att BMW borde återinföra tysk text på instrument och reglage. Det hör till. My Bimmer is my mistress |
|
|
Sidan hänvisar ju till engelska och då har dom inte uppdaterat den nya på engelska så då blir man ju länkad till gamla sidan så om man inte kan tyska då får man hålla sig till godo med gamla sidan. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.