|
|
|
|---|---|
| Finns det ingen barmhärtig själ som skulle kunna scanna in en svensk m5 instruktionsbok??? | |
|
Hej Daniel :) varför inte köpa en instruktionsbok på svenka från BMW, kostar ca. Kr 150, det kan det väl vara värd ?? M5touring register |
|
| m5touring : Enl BMW/Karlstad finns det ej längre att köpa. Finns inte till min 90a iaf så det lär bli svår. | |
| t | |
|
BMW Karlstad = är detta Autowåx ??, dvs. skojarna som vill ha flera hundra kronor betalt för en BTX-screen-print med utrustningskoder ?? finns inte ! det snacket känner vi till när man inte ha lust att titta efter ! ta fram reservdelsnumret och beställ hos nån som bryr sig !!! jag har nyligen köpt instrukt.boken som kom i samband med 'face-liften' 94-95, det finns inga originalböcker kvar MEN 'Mobile Tradition' fixar fram rätt så snygga inbundna kopior som skiljer sig ytterst lite från originalen som är ju bara i svart/vit de också, 'finns det en vilja, finns det en väg' ! de flesta (inte alla) hos BMW har tyvärr fel attityd när det gällre -gamla- bilar, E34:an är redan 'out' vad bMW beträffar ?? M5touring register |
|
|
Hitta i ETKn: 01 45 9 786 465 - Instruktionsbok Svensk - E34/2 M5, MJ 92 01 45 9 786 925 - Instruktionsbok Svensk - E34 M5, MJ 1993 Jag tog det på en M5 Touring 92ans årsmodell |
|
|
Det lär garanterat finnas på BMW... hör med någon annat ställe än just det du var på så lär du få hjälp. Lycka till! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" |
|
|
Instruktionsbok kostar 149SEK på BMW. Art.nr.01459786925 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.