|
|
|
|---|---|
|
Som jag förstått det finns en hemlig funktion i OBC:n som gör att man kan se aktuell fart istället för snittfarten. Nu får man ju sitta och nolla datorn hela tiden, vilket vore praktiskt att slippa. Någon som vet hur man får fram den hemliga funktionen? | |
| Finns det en sån funktion i E30n också så får ni gärna dela med er om hur man beter sig för att få till det.. | |
|
Jag tror inte det finns men OM det finns vill jag vet NU! JAg kräver att få veta det nu ; ) www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Den och många andra funtktioner finns ju i testmenyn. Om jag inte minns fel så trycker man in "10" och "1000" samtidigt för att komma in i menyn... ? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
mackan325 |
Det står ingenting här? Länk |
|
Länk BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
| hmm, det där verkade ju intressant..är det nån som vågat testa det där på sin bil? | |
|
Tackar för svaren. Mr. Vanos länk verkar bra, ska testa imorgon. Enligt länken verkar det finnas risk för att man ska paja något...förstår inte vad bara. |
|
|
Har du testat än M-pire ? Isåfall hur gick det ? M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
Har inte testat ännu, målet är 300 på OBC:n så jag väntar på att det ska bli glesare med bilar..hehe Fast jag tror jag får nöja mig med MAX 294..lite irriterande ;) |
|
|
Verkar lite krångligt... nån som kan dra det så man förstår, helst på svenska... -=$¤CimmenpoweR¤$=- Länk |
|
|
Okej, nu har jag testat! Tämligen enkelt. Tryck först 10 + 1000 Skriv "19" sedan Set/res. Tryck på datum knappen. Lägg ihop dag och månad. (idag 14 + 9 = 23) Skriv "23" sedan Set/res För att få aktuell fart skriver du sedan "8" och Set/res. Gaaaaaaaaaaaaaaaasa :) |
|
|
Till väsentligheterna nu, ikväll lyckades jag pressa upp bilen i 296km/h(!) vid 2 tillfällen. Någon som kört fortare med sin M3 E36?? Nerförsbackar är skoj! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.