|
|
|
|---|---|
|
Hej! Skulle man inte kunna tänka sig ett litet forum för oss som har BMW-motorcyklar? Även om det bara är två hjul så är det väl minst lika mycket BMW som bilarna eller.....? | |
patrick0209 |
hej tommel jag håller med dig |
|
instämmer, z-ägarna har fått ett eget forum, varför skulle inte mc-ägarna få det? "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." -Homer Simpson FKA Bmwlover |
|
|
Självklart skall motorcyklarna ha en egen spalt, åker man BMW så skall man vara med i detta eminenta forum. Vänligen Tommy NoFear |
|
|
Det vore kul, men jag tror tyvärr att ett sådant forum skulle vara ganska dött. Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
|
nja men är det så många som har bimmer cyklar här och varör bygger inte bmw nån dräpar cykel typ R1 eller hayabusa Mvh Niclas BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
järnet |
BMW dräpte alla andra för några år sedan (typ 55 år sedan) och bevisade då att de var bäst. Kanske snart dags igen? Länk Kolla även in denna sida: Länk Om inte dessa cyklar förtjänar ett eget forum på en välrennomerad BMW-site så vet inte jag vilka som skulle platsa. Detta ÄR BMW!!! |
järnet |
Rätt! Ett BMW-MC-forum vore inte fel! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.