|
|
|
|---|---|
|
som skrivet tidigare, har en bmw 325 -93 Som kluckar, skallrar i vägskarvar å gupp... Mycket irriterande! Bytte det övrestördämparfästet idag med klucket, skallret kvarstod! Vad är nästa steg att kolla upp? låter endast ifrån sidan bakom föraren. vad kan orsaka detta skaller kluckande? jag ser inga stag eller liknande som är löst! Mycket tacksam för...ja ni vet:-) Mvh Länk | |
|
Kolla denna tråd om du tror att det kan vara det felet. Länk |
|
| Bakdörren kan låta så, låt någon sitta bak och hålla i dörren, åk med öppen dörr över guppen, så får du se om det är det. | |
|
Oki! Foppa din länk har gett mig ett par fina tips som ska kollas upp! tack för det... Å det kan inte vara bakdörren som oljuder.. har bara 2 dörrar. Mvh Länk |
|
|
övre bärarmsbussning kan jag tipsa om! **Min bil är ett långtids projekt som kommer gå undan** |
|
|
Det går inte att se med blotta ögat, det gäller o ta i!! Bräckjärn, spett o vad du hittar=) Det är bussningar i framvagn som låter garanterat 99%.... DE låter alltid över brunnslock... Länk |
|
|
BAKOM föraren? Men bytte du inte bussning stötdämpare där fram? Sorry läste fel först då är det bara att kolla samma sak därbak... Kolla både fram bak jag kunde se o känna ett lite glapp när jag hade ett litet bräckjärn.... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.