|
|
|
|---|---|
|
Ta ut bilen på banan nu på torsdag den 17/9 mellan klockan 17.00 och 20.00. Det är södra banslingan som används och det är fritt fram för alla bilar, gatreggade som banracingbilar bara förare och bil uppfyller dessa krav: * Max 95 dB * Godkänd hjälm på huvudet * Bomullskläder (brandsäkerhet) * Inga lösa saker i bilen * Hyfsat skick på bilarna (vill inte sanera hela banan efteråt) Passagerare får förekomma men då skall han/hon också ha godkänd hjälm och bomullkläder på sig. Pris är 300 kronor för hela kvällen. Föranmälan är det bästa, men det går även bra att bara åka dit. Anmälan sker till mig på mailadress claes.haglund@netonnet.com eller på telefonnummer 0705-849136. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. | |
|
Jaså alla BMW-ägare är posers och vågar inte ta ut sina bilar på bana trots att de påstår det? ;) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Kommer det fler ban träffar på anderstorp innan vintern? Skulle gärna komma men kan inte just då, synd. | |
|
Nej det är den sista som vi anordnar. Bara att avboka allt annat och åka dit. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| var det inte på onsdag??? 17:e?? | |
|
Jo, det är nu på onsdag den 17:e september som det står ovan. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| ok.. det står ju torsdag men iallafall, jag kommer | |
Aldric |
Claes din sopa, du lurar ju oskyldiga människor ;) Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås Länk |
|
Fel av mig. Onsdag skall det vara. Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Det verkar komma lite roliga bilar till slut. Har ringt 5 personer med sammalagt 10 bilar som varit intresserade och då har det inte varit några Kia Pride precis... Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| bilsport skulle dit va? | |
|
Simon01: Det snackas om det. Jag har inte kontakten med dem så jag vet inte, men det sägs det. Sedan ringde det en annan motorjournalist till mig idag som eventuellt skulle dit och testa en Porsche 968 sa han. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| ok, det blir spännande att se då. får väl hoppas att "m3 familjen" från Gnosjö är där med då så det blir lite fight : ) | |
|
nu kanske jag lyfer en gammal tråd..men! måste man ha nån jobbig licens för dom hära eventsen eller e det bara o komma o betala o åka lite? är riktigt sugen på o köra bana nästa år.. mvh johan |
|
Aldric |
Bara att komma och betala och åka. Ta med en hjälm :) Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås Länk |
|
fan va soft.. när e nästa åkar event.. iof så lär det vara i vår eller nått men dpå kanske man kommer o gasar lite.. mvh joahn |
|
| När blir nästa banträff? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.