|
|
|
|---|---|
|
Bilen har gått 25000 mil, nyrenoverad topp, nybesiktigad utan anmärkning, nyskattad, sommar på org alu fälg & vinterdäck på plåt. Ingen rost!!!!! 528 inredning, taklucka. Vad tycker ni är vettigt, killen som säljer den vill ha 9500 men jag har bjudit 7000 kr. Tacksam för svar. Jeppe. | |
|
5-6000:- Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
någon mer som kan ge tips, Ska kolla på bilen imorgon, den verkar vara vädigt fräsch!!!!!!! Omlackad för 5 år sedan, ingen rost!!! Det måste väl höja priset lite eller?? Han har begärt 8000 nu, ska ner till 7500 sen köper jag nog den, tycker ni det kan va värt pengarna, jag vill bara ha en bil för runt 7000 som håller över vintern och tar mig dit jag ska!!! Ska inte ha den för att ha kul med, bara ta mig från punkt A till punkt B! Hjälp mig lite nu!!! Jeppe. |
|
|
Årsmodell ?? M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
Känns bilen rätt så köp den för 7500 :) Alltid svårt att värdera osett... Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
lasse kong : årsmodellen står i rubriken, det är en -84. Det blir nog till att köpa den tror jag, tack för hjälpen! Jeppe. |
|
|
Inte i min rubrik men ok säger du det så . Låter som ett vettigt pris iaf . M som i Motor M3 CSL nice |
|
|
Låter som helt rätt om nu det är så att det inte finns rost på vagnen och att dessutom toppen är renoverad!...Svårt att för 7500 få mer BMW bil för pengarna :) Mvh Janne. |
|
|
Jag var & kollade på bilen i lördags, den var inte rostfri, det hade börjat komma på lite små ställen, men sen var det fullt med rost som började äta sig genom resten av karossen, det var fullt med bubblor i lacken. Visst, det kan jag väl leva med tänkte jag, jag ska ju itne ha den så länge, sen började vi ut & åka, han hade sagt att en bussning i bakvagnen var kass men att det började låta och gnissla både fram & bak sa han inget om tidigare, inte heller om att tempmätaren inte fungerade eller att värmen inte gick att ändra, den spottade ut varmluft i kupen även om man hade reglaget på det kallaste. Han hade inte tänkt på det eftersom han alltid hade på reglaget till frisk luften , men det känns ju lite konstigt om man har haft bilen i 3 år och haft den avställd 2 vintrar och bara köst sommar, då borde man väl veta att det alltid är full värme på eller???? Tråkigt när man ska behöva åka 5 mil bara för att komma till en bil med en massa fel och rostfri, när den i själva verket hade en massa tråkiga fel och rost fanns det, jag vet inte vad vissa menar när de skriver rostfri men lyssnar man på ordet så säger det väl sig självt. Varför inte berätta alla fel direkt så slipper man ha en irriterad köpare som åker hem utan bilen besviken. Har varit med om 2 bilar som säljaren har ljugit för mig den här helgen, tror dom inte att jag skulle märka det eller?? vissa drar sig inte för något när de ska sälja sin gamla hög. Så nu blir det nog ingen bmw som jag hade hoppats på, det får väl bli en tråkig mazda eller något. Finns det någon som har en bra bmw, helst E28 modell i jönköpings trakten så skriv till mig!!!!!!! ska ligga max 8000 kr i pris. Ha de, tack för alla tips! Jeppe. |
|
|
lasse kong : Det står inte i rubriken på huvudsidan för det får inte plats ,men om du går längst upp på den här sidan och kolla på rubriken så ser du att det står -84 års modell. Det kvittar ju nu men då vet du i alla fall. Jeppe. |
|
|
Trist, känner igen det där. :( Tur att du inte åkte någon längre sträcka iallafall. Lycka till med ditt fortsatta letande, hoppas du hittar en BMW som passar dig. Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.