|
|
|
|---|---|
|
Satt å slösurfade på jobbet och hittade en sida där det fanns en hel del bilar som skulle passa i varför måste dom galleriet. Tänkte dela med mej av lite smaklös styling. Varsågoda! Länk /Lidberg | |
Agge |
Har varit uppe förut. Men visst finns det fula bilar där. MVH //Agge Min bil: Länk |
|
Ja... dom är för fula... ingen ny sida... men än då. ___ |
|
|
grabbar tycker inte ni att det är litte personligt att ta fram nåns bil o kalla den för ful , enligt mig så är fulaste att kalla nån annans bil för ful , persobligen så tycker jag att det där med Överstylad o fula bilar har gått riktigt i överdrift på det här forumet Keep Your distance this is a BMW ;) Länk |
|
|
Min bil finns med i galleriet, men inte bryr jag mig för det! =) ___ Länk |
|
Perkka |
Haha har ni sett E24-an på sidan 3? Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
chrille70 |
Detta är en helt original Z4 lackerad i originallacken "urbangrün". Allt annat än snygg. Riktigt vedervärdig rättare sagt. Och kanske enda original-BMW:n som kvalar in i "Varför måste dom-galleriet"? Ha spypåsen i beredskap: Länk MVH Chrille |
|
Den där gröna är dels ful-tuff + perfekt till militärer ! "Två ton annars får det vara för min del" |
|
Robert V |
Braxen ! ... klockren länk !!!! e det din bil ? kan man få ta en tur när du ställer på det nästa säsong ? jag ska bygga om min som e24:an på sida 3 ! fast jag ska ha vinge där framme istället ! |
|
Robert V! Jupp, det är min bil. Vi kan ju lånbytas bilar =) ps. Skodamärket ger minst 50hk ___ Länk |
|
| Hey, varför inte låta några av de styligkillarna ta över efter Bangle? Måhända att de är fula men inte så illa som hans i alla fall... | |
|
Just det! Varför måste dom?? Synd när BMW redan gör så fina bilar.... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.