|
|
|
|---|---|
|
Ska någon i Stockholm meka nåt med bilen under vintern? Alla har väl mindre eller större planer för sin bil som framgår av en annan tråd. Det vore kul att med några mekarkvällar där vi gemensamt kunde göra nåt med bilarna. Nån som är intresserad? Förslag på garage? Hur många gånger per vinter, osv ? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Jag har min i Nyköping men hänger gärna på och diskuterar/ mekar. /PG |
|
|
Nu vet jag inte om jag ska mecka så mycket i vinter, men att träffas och bara prata lite skit kan man väl hänga på ändå. /Richard |
|
|
Håller nog med Richard, ekonomin säger mig att önskelista får fortsätta att vara en önskelista och bara de nödvändiga fixar kommer att utföras; Nya däck, nya bromsar (låter som en gammal SAAB vid köbromsning) och en framvagnsinställning, men allt det går väl under normalslitage en sommar... Träffa Er andra Z dårar i stan vore kul, kunde ju inte komma den 1 sep, så Ni är fortfartande bara cyber människor... /Caspar |
|
|
Kul! då tycker jag att vi väcker den tråden igen när det börjar kalna till :-) (snart?) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Caspar: Jag föreslår att du hänger med på den planerade gokartkörningen i november! Kolla Z3c 4 ever:s tråd i Evenemangsavdelningen. ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Då så: man är ledig från 20 Decemebr ändå tills 10 January. Hinner äntligen med några smågrejer: Följande småprojekt står på agendan: - byta lampor till ventilationsbelysningen - montera blåa mätartavlor - byta färg på BMWmärket (det blåvita ska bli rödvit) - sätta kromad ram runt intrumentpanelen - undersöka möjlighet att installera start/stop knapp. Någon som är sugen på gemensam kväll: hör av er. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
ska lägga till en till: bygga om Thule takräke så det passar Z3 ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c4... Varför ska man ha en start/stop knapp?? =P //Svebba BMW Z Power |
|
|
Svebba: För att det är ballt :p ///Masten ThaMaztr - Fånigast nick på forumet? :) |
|
|
tack Maztr: my words exactly ;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Ett litet tips smyger sig in här... Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
haha va fånigt me startknapp =P //Svebba BMW Z Power |
|
|
Klart man ska ha startknapp! Mer startknappar åt folket! :) ///Jesper |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.