|
|
|
|---|---|
|
Hej Vänner! Jag vet att den här tråden varit uppe ca 163 ggr förr men mitt problem skiljer sig lite. Jag äger en E39 M5 -99, bilen har gått 9000 mil med full dokumentation. Togs in till Sverige när den rullat 600 mil och var 6 mån gammal. Bilen går som om den vore ny förrutom ett par detaljer jag vill komma till "bukt" med: Klonkar i framvagnen vid ojämnheter, detta tror jag kan vara de sk knarrstagen, dvs ingen dyr historia och rätt så vanligt vad jag förstår?? Sedan är det servon, den känns riktigt trög ibland? ofta när jag ska fickparkera eller står still, aldrig annars. Detta sker speciellt när bilen är varm. Har kollat vätskan och det verkar vara 3/4 kvar. Men det som oroar mig mest är vad som har hänt ett par ggr när man kör riktigt fort runt 180-200 km/h och bromsar hårt, så vibrerar det rejält!! ungefär som när skivorna gjort sitt ni vet. Dock ser dessa mycket bra ut, dvs utan sprickor och kanter. Beläggen är det svårt att se skicket på utan att lossa hjulen. Detta var dock under ett extremt roligt race med en F355 spider som en kompis till mig äger, han kom aldrig om, kan jag säga er som är nyfikna, däremot var det en pickis som gjorde det!! vad f-n nu han hade gjort med bilen? Dodge tror jag det va?? Okej långt blev det, är det nån eller några som kan hjälpa mig med dessa frågor så vore jag ruskigt glad :-) Tack annars för ett grymt forum det rockar!! Nipply | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.