|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Äntligen fick man starta upp räsern igen, så det blir tävling i Västerås i helgen. Känns rätt kul att släppa ut den på grönbete på oklistrat med 1 kg luft i däcken. Spinner(för att citera Dahlbäck, fast med högre sanningsfaktor)hejdlöst på alla växlar på den kalla asfalten :-)Hoppas att det går att få till en vettig repa att gå i vinteride på. Det blir troligtvis den sista körningen med manuell låda :-( | |
|
Vet du vilken dag det är än? 14:de ska de väl va? Söndag de... Vad hoppas du på för tid då? Usch hållt på med min hela dagen.. Kabelhärva, LMM och Kardan kvar nu.. och avgassytem då.. |
|
| Grattis och lycka till med att sätta en fin tid innan du måste gå i ide=) | |
| Det är söndag. Tror tyvär inte på nåt rekord då jag betvivlar att fästet håller. Kul ändå att få känna lite össsssss :-) | |
| Det är söndag. Tror tyvär inte på nåt rekord då jag betvivlar att fästet håller. Kul ändå att få känna lite össsssss :-) | |
|
Ska bäckis köra automat nästa sesong?? BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Varför köra på Johannisberg? Ryktet säger att det kommer vara preppat på Björkvik (Nyköping) i helgen... Är det inte roligare med fäste? //Koffe, som vill se många nior på Björkvik ;-) |
|
|
Björkvik i helgen? Vem anordnar? www.reptil.nu |
|
ant |
Det skulle enligt vad jag hört sprutas klister i Västerås. Jag kommer som sagt ta med mig bra väder och en kamera. Trots att det är Formel 1 helg. ======== Min bil: Länk |
ant |
Hur blev det med bmw-andreas? Hittade ni någon topp? ======== Min bil: Länk |
svintoleffe |
hoppas det går bra för dig Leffe |
|
hur blir de på jo-berg... blir det 402m eller? |
|
|
Härligt! Hos mig mullrar det bara i brallan nu för tiden :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Chansen att hinna för mig är väldigt liten,men vi jobbar på det!Får se hur många kompisar de blir på freda som hjälper till... /Andreas |
|
|
Ang björkvik så är de inge klister där! men klister till 60 foten i västerås... |
|
| Flygis: Det är 402. | |
|
fan va härligt!!! man kanske ska ta en tur med nåt som suger då bara därför att :-) |
|
|
Såg att du ska sälja motorn =( Vad blir det nu för motor du bygger på....en M motor kanske =) Blanka däck AB www.bmwpower.nu/galleri/visa.asp?id=1265 |
|
|
Har inte börjat på nån än, och jag vet inte vad det blir, men vill prova nåt nytt. Jag har gjort allt som finns med M20. |
|
|
Bäckis: M30B35 känns som en bra ide :) ///Jesper |
|
|
Bäckis: Du lurade på M42 innan har jag för mig... Fast är inte det lite för få cylindrar? M50? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.