|
|
|
|---|---|
|
Länk seriöst??? 96000 för en 325a som är en 91a?? han måste skämta... | |
|
1. "Chippad till ca 230hk." 2. "folk tror att det är en 97 så fin som den är!!!" 3. "OBS bilden på bilen vart lite suddig den är mkt snyggare i verkligheten det kan jag lova!" SUM = 96000,- |
|
|
chippa en 325a till 230 hkr är helt omöjligt möjligtvis om du har en 330D kan du chippa till 220-230 hkr... det där är en drömmare som satt ett minst 20 000 kronor för högt pris |
|
|
Selvsagt! Det er hva han tror (230 hk). Det er tydlig at fyren har lagt mye penger ned i styling, felger og diverse. Han innser ikke at penger brukt er penger tapt, bilen er ikke verdt mye mer fordi han har kostet på den. Nå har ikke jeg greie på priser på det svenske markedet. Kanskje tenker han at "ny" motor = "nyere" bil? Jeg avstår ihvertfall. |
|
|
Ett "fartgupp" och den frontläppen är R.I.P.... |
|
|
Ser ny ut i baksätet? Kanon, det första jag tittar på när jag köper bil :D Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
ursäkta för detta men om NÅN skulle ta illa upp: Den duger bättre till som donator "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." -Homer Simpson |
|
|
Visst va bilen snyggt men priset är WAY TO HIGH. Spelar inte direkt nån roll att bilen är superstylad man får inte tbx pengarna ändå. Sen det där men chipet att man får ut 230hk kan man juh glömma men börjar vänja mig vid chip drömmare nu förtiden finns gott om dom. Inge ont om bilen den är säkert skit fin men för dyr är iallfall en 13 år gammal bil |
|
|
Hmmmmm Kostar en hel del att återställa den bilen....... |
|
ErikNilsson |
Den är nog säkert inte heller buskörd!!!! Stylingen består av ögonlock, frontläpp, fälgar och ny neongul lack? I mina ögon kanske inte mer styling än hälften av vad besökarna på detta forumet har. |
|
Som dom flesta här tycker jag prist är för högt, men finns det nån som vill ha just den bilen med just den färgen så kanske han är beredd att betala lite mer.. Vi ser inte heller hur mycket jobb och pengar som är lagd på inredningen och stereoinstallationen.. Är värt ett försök iallafall, nästa vecka är den antingen såld eller 10,000 billigare.. Har ju kostat ganska många kronor att styla den sådär, och buskörd?? knappast med den fronten och markfrigången.. |
|
ErikNilsson |
En person som lägger ned pengar på att lacka om i en sådan färg, köpa breda 18" fälgar, "max sänka" den och stor bilstereo ligger sannolikt inte och fiser vid rödljusen. Det är då högst min personliga uppfattning. |
| Hvorfor har den da ny motor og ny kobling? (Det -kan- vel indikere at man bør bå bilen nøye etter i sømmene, eller?) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.