|
|
|
|---|---|
|
Hej! Hoppas ingen misstycker, vill bara ha lite kommentarer om bilen!Det är en Alfa Romeo 8C Compeatizione som i morse visades på Frankfurtsalongen denna läckra conceptbil. Den har en V8 på 400Hk och gör 0-100 på 4,5 sek samt toppar 300Km/h. Bilen är bakhjuldriven. Snälla gud låt detta bli verklighet! :) För mera info gå in på Länk Länk MVH Thomas! Beemer-Tompa *PLATTAN I MATTAN* | |
|
Njae, designen var bara "sådär" tycker jag. Senast tillverkade AR-modeller faller mig bättre i smaken, denna conceptbil är lite lik Lotus Elise faktiskt. När det gäller prestandan har jag inget att klaga på... ;) roadZter |
|
|
Rätt läcker. Hjulen ser ut som SUV-hjul dock, inte så snyggt. Inte klockren i mina ögon, lite överdrivet retro. Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Gillar designen, kolla bara in formerna i profil: Länk Helrätt! __ Länk |
|
|
Tjenare! Åsikterna går isär som brukligt! Jag tycker själv att den är väldigt snyggt formgiven. påminner till viss del om en blandning av Gtv:n och en ferrari. Beemer-Tompa *PLATTAN I MATTAN* |
|
| Säga vad man vill men de vet hur man ritar bilar i Italien, det där var bland det läckraste jag sett på bra länge. | |
-BeeMWe- |
Löjligt snygg. Mycket läcker! En äkta sportbil. |
|
säger bara en sak: MUMS!!! "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." -Homer Simpson |
|
|
Tycker den bär drag av Jaguar XK8. Men snygg absolut, snygg som Nya 6an? Nej! BMWCS Syd #05392 Länk Bruka sökfunktionen! |
|
|
Den ser riktigt bra ut... ___ |
|
| Vilka linjer, en italiensk GT vagn.....finns det nå läckrare. Beakta sen andrahands värdet på en alfa så har man kanske ett GT monster i garaget om 6-7 år ;) | |
|
Mkt snygg! En annan bil som är lite intressant som visas på Frankfurt salongen är A**i LeMans Quattro: Länk Kanske inte såå lyckad framifrån, men...: - 200 km/h in 10.8 seconds - mid-engined - four-wheel drive - based on a 40:60 ratio - 610 bhp at 6,800 rpm - Power-to-weight ratio is only 2.5 kg/bhp /Wille |
|
|
Alfan är otroligt snygg. Precis så ska en sportbil se ut. Länk /Anders |
|
|
Snygg är den, men den ser absolut inte ut som en Alfa. ///Jesper |
|
|
Säger bara en sak: Smaskens.. Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. |
|
| Är det månne så att Audi börjar dra ifrån bmw vad gäller prestanda? LeMans quattron verkar grym. | |
|
Lemans Ådi kommer nog inte i produktion... men fy f*n... den var rätt fet. ___ |
|
| NAJS | |
|
Tjenare. Alfan var riktigt fin. Synd bara att dessa vagnar hamnar i supersportvagnsklassen och priserna sätts därefter. :/ /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
540 till salu ... nån intresserad??? ;) ... fy f*n vad snygg ... kolla ni bilden bakifrån på den? Den är ju toksnygg. VILL HA .. vill ha .. vill ha !!!! Hoppas verkligen att den kommer sättas i produktion ... allt annat vore en skam. ___ ///Majk |
|
|
Den flörtar uppenbarligen med 33 Stradale i fronten och den är riktigt snygg fram till bakhjulen, den är lite väl Lotus i baken tyvärr. Specen lovar ju gott! :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.