|
|
|
|---|---|
|
Jag är ganska sugen på att skaffa en 750, nu har jag hittat den här i luleå, finns det nå som kan va bra att kolla förutom det vanliga? BMW 750 iAL Årsmodell: 1989 Mätarställning: 28.000 mil Färg: Svart Karosseri: Sedan Pris: 45.000 kr Info: Automatisk växellåda, Svensksåld, fullt utrustad | |
|
Kolla/lyssna så att motor och växellåda fungerar som det ska, jämnt och ljudlöst ska det vara. Kontrollera alla elektroniska funktioner i bilen, även dom som kan verka enkla och obetydliga kan vara dyra att reparera. Titta gärna så att stötdämparna bak inte läcker, nivåreglerande dämpare kan också kosta en del... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Synd bara att den är på Engluns Överpris varuhus! | |
Paap Reeder |
Hej pluntan! Jag betalade 40´ för min 91:a med 17´kontrollerade mil på mätaren. Enligt min mening är 45´ på tok för mycket för en M 70 som gått 28´. Vattenpump, generator renovering, insugspackningar, startmotorns planetväxel kostar ca 10´ i reservdelar. Fullutrustad innebär säkert också EDC. Kan Du inte fixa med den själv så räkna med minst 10´ till och det per stötdämpare. Pluntan - mitt tips är "inte en sekin över 35´ ".....OOOMMM inta allt ovanstående är bytt med verifikationer. En 750 kräver sin plånbok! MVH /// Paap R |
| Lite dyrt med tanke på att fram stötfångaren är trasig. och ett par ordentliga lack skador.. har för mig fram kanten på huven ser ut som att den är målad med sprayburk.. och trx fälgar om jag inte minns fel.. | |
Paap Reeder |
Hej pluntan! Mera elände ...... är det TRX så är det sannolikt 415. Dessa finns inte i 45- profil utan nya tillverkas endast i 55-profil. Styckepris är 4090:- /st (2002 års priser). Är däcken slut blir det 16´till....omman inte byter dimension men inte heller det är billigt. MVH /// Paap R |
| jag ska nog leta vidare tror jag, man ska väll inte ha så bråttom med å köpa en sån här bil | |
|
hei pluntan jag har en 750ia -92 a shadowline, chapagne/grå alt utrustning (inte xenon) drag, 24 tusen mil meget bra bil kan selges for rundt 49 t ,, maila mig på thomstoraunet@hotmai.com om intresse fins,, jeg skall nemlig skaffa mig en 525tds turing, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.