AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
22.494

Sundsvalls Folkets Ultimata Träff sida =D

Sida 8 av 17
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Svebba: Såg dig vara ute och snurra förbi Texas i helgen.. Visst har du sportavgas eller nån annan modd på den väl?
Sashe och Thorssa: Såg er med =) Era glidare ;) hehe En annan har ju inte tid med sånt så.. hehe.. och så åker man ju Touring *s*

Ha d gött

__
Länk
/JB
theprophet:
I söndag eller? Då var jag nämligen på texas med några polare..
Var ute och åkte i lördags åxå då thorsell & sanchez har ute åxå..
Japp, sportavgas äre =) och störtbågarna e hemmagjorta =) det är vell också allt, men det blir nog mer framöver..

//Svebba
- Jag är schnell !
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Svebba: Jo precis! Var hos en polare mittemot och satt och snacka skit! Tänkte jag skulel stoppa dig men orkade inte ta mig för ett sånt project hehe =) Bilen din ser bra ut på bra håll iaf! Får ta mig en närmare titt nästa gång då jag är nere!

__
Länk
/JB
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
foppa: Jo det stämmer nog det! Var ute o gled i lördags.

theprophet: Det är väl inget fel med Touring? Så länge det är en BMW så!

//Thorssa
theprophet, Vafan ut med touringen, e34 touringen är så ju så snygg!

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Thorsa: Hmm nja inte direkt fel, det vill jag ävl inte säga.. men jag är helelr ingen gldiar typ av människa.. Jag gilalr BANA =) hehe... Och där skulel jag kunan tänka mig att BO... hehe!

Ola: Hmm Mjo dom är ju det! Underbara bilar! Fast det ä lite som saknas på min och efter i vintras så vill jag bara gråta över lacken, speciellt då jag inte har råd att fixa upp den så pass jag vill ha den! Men det kanske blir ändring på det snart vi får se! Men jag kommer säkerligen ner nått här framöver!

Vi torde ju kunna ta en liten fika träff här något ju! Kan säkert dra med Laffe, Alien och Foppa med eller hur foppa?

__
Länk
/JB
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
theprophet: you bet on it :)

///Foppa
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Foppa: heheh kunde tänka mig det ja!

Tankade imorse.. 10:15 på Preem.. Van i *svär svära svära* Man blir ju ruinerad på att åka bil nu! Man ska ävl inte behöva börja snegla på en liten Burk moppe inte!

__
Länk
/JB
Visa användare
1.981
Thorssa
På tal om att glida, är det någon som ska till Gävle på lördag? Vårcruising och Autopower-träff!

//Thorssa
Crusing i Härnösand den 22:a Maj.......

Förra året jag var där ¨var det mycket mindre jänkare och mer europeiska & asiatiska bilar än jag trodde, så att åka dit med bmw'n känns ju hel rätt isf =)

Vad sägs om en träff där då???
Jag ska iaf upp dit då, om det är någon mer som är sugen så skriv det!!!

//Svebba
- Jag är schnell !
///Sashe
Det låter riktigt bra Svebba!
Då får vi se till att bli mycket Bmw folk då som åker upp tillsammans.. Thorssa e väl på antar jag.. Jag ska höra me Tobbe (bärgarn) oxå..
Tobbe har bärgat min bil en gång ;) Hälsa han från mig!.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Hmmm, ja är det i H-sand så klart jag kan åka in en sväg och snacka lit skit!... Men att "Crousa" eller gkida är inte direkt min grej...! Men träffa folk är alltid kul!

__
Länk
/JB
Ja de e klart thorssa e på!!! eller hur thorssa??? =P

Vart skulle man kunna träffas tro, ni som bor där vad säger ni??? McDonalds Parkeringen lär ju vara smockfull av bilar så det är vell ingen idé...

Vore kul som sjutton att åka en bmw karavan från sundsvall också, från Max/Hamn eller nåt :D

Vi får försöka samla ihop så många bmw vi bara kan :))

//Svebba
- Jag är schnell !
///Sashe
Yes.. karavan är bara ett måste.. sätt igång o dela ut flygblad nu =P Nämen seriöst.. hör me lite beemer folk!
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Angående Mohlin bil (BMW) som brann tidigare...
Fick höra av en polare att det är 40% rabatt på de rökskadade bilarna..och några bilar som är kraftigt rökskadade har ännu högre rabatt. Någon som kan bekräfta detta?

///Foppa
Foppa:
Nej... Man kan få vissa paket med på köpet, tex de bjuder på komfort & sportpaket om man köper en rökskadad bil... Om jag förstått det rätt...
Föresten kommer du vara ute och glida den 22:a i härnösand???

//Svebba
- Jag är schnell !
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Den här 320 -04a Länk

..ska dom nu ha 192 K för nu!
Den är totalt röksanerad och rekondad. Vilket klipp!

Vi får väl dra igång en träff den 22.

///Foppa
Visa användare
1.981
Thorssa
Ja det är klart jag hänger med till Härnösand! Vi måste ju se till att åka karavan upp! Det vore nåt att komma med det :)

//Thorssa
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Finns ju även en större grusparkering utanför mitthögskolan som kan fungera bra som en plats att mötas upp på! Eller den Bakom Komvux och CFL, brevid parken! Men sen är jag osäker.. Foppa kanske har några bättre förslag som bott här längre än det halvår jag vistats här!

Foppa: Det står ju 315k där på den länken du skicka! Har du nån länk till den då den kostar 192k då?

__
Länk
/JB
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.