|
Sida 7 av 17
|
|
|---|---|
|
Men ändå, bort med snön så man får ta fram strykjärnet! När jag ändå skriver i denna tråd så kan jag passa på och fråga om ni känner någon som är duktig på "plats"lagning/svetsning? har nämligen en spricka i fronten på alpinan jag gärna blir av med. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
| ola@thomasson.nu : "Leffes lack" i Härnösand fixar sådant. Dom har bra priser. | |
|
Jag ringer genast och kollar priser, trevlig var han iaf. Han kunde inte ge en uppskattningen utan att ha sett skadan, vilket är helt förståeligt. Men han tog gärna emot bilder så jag har skickat ett par st. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
När vi ändå är inne på det så kan jag passa på att fråga vart man kan laga fälgar i Sundsvallsområdet! Ena fälgen bak är kantstött...frågan är om det är billigare att köpa en ny? Det är 15" WSL Wintermaster vi snackar om :P //Thorssa |
|
|
Thorrsa, jag hörde med Däckia i bergeforsen, ca 250kr för blästring och lackning som jag förstod det. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Ok, räcker det för att fixa en kantstötning? Det är ju klart värt det isåfall! //Thorssa |
|
|
Det törs jag inte svara på!, men det lär ju onekligen se mycket bättre ut. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Jo antagligen, tur att det är på vinterfälgarna! Känns skönt med nytvättad bil, även tvättat inredningen och gjort rent i motorrummet :D //Thorssa |
|
|
Var det möjligen ///Sashe som var ute och gled M3 igår?? Sjukt snygg bil! Fälgarna...fälgarna... //Thorssa |
|
///Sashe |
Hehe.. lite sent svarat.. men.. japp de var jag.. Kul o höra att folk gillar wheelsen =) |
|
tja!! nyss varit på Molin bil (2 på natten).. Ingen kul syn vill jag lova.. Stället har brunnit och det var rök precis överallt!! Hoppas bara att bilarna där inne går att rädda...... //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Finväder i helgen som kommer har jag hört... Nån mer än jag som kommer vara ute och glida på lördagkväll? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
///Sashe |
JAAAAAAG!! |
|
Självklart! //Thorssa |
|
///Sashe |
Haha.. då var vi 3 iaf =) |
|
Jag kommer ej att synas, min kära bi-turbo finns att beskådas på MolinBil för ventiljustering och lite annat smått och gott!. Men sedan kommer vi att synas! Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
I Lördags var jag för ovanlighetens skull i Sundsvall. Jag var ut på Avenyn och svängde mina lurviga. Thorssa: Tror jag såg dig gled förbi gatan nedanför ? Kan det stämma? :) . Klockan kanske var nånstans mellan 23 och 01 ...minns inte exakt ;) Jag hörde av en polare som bor i Skönsberg att det står en Daytonaviolett M3 med vita Vaderstolar och Breyton Magic fälgar. Är det din Sashe? ///Foppa |
|
///Sashe |
foppa: Japp de är jag.. fast mina fälgar heter SMC.. =) Vafan.. du får ju ta o snurra lite me bilen i stan i stället för att gå på krogen =) Mvh |
|
Sashe: Det blir nog lite snurra i Svall då det blir varmare och jag har stylat klart bilen. Ska köra lite maskinpolering i helgen :) Men det går ju inte att få tag på tjejer om man bara snurrar omkring i bilen hela tiden. Man får varva lite med krogen. Men allvarligt..fanns ju hur mycket snygga och kåta tjejer som helst på Avenyn!! :))) Jag tror det blir mer Svall framöver på helgerna! :) Min polare sa iaf att din bil var ju kanonfin. ///Foppa |
|
///Sashe |
OMG.. Jag kan rekommendera Espan för dig.. inte för att jag varit där själv men.. jag har hört att de ska va kanon :) Men men.. man lär väl stöta på dig efter vägarna framöver då.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.