|
Sida 6 av 17
|
|
|---|---|
///Sashe |
Jag vill va me =( *ledsen på ögat* |
|
Åk me mig ;) //Thorssa |
|
///Sashe |
=) En annan dag.. ska va hemma o toffla ikväll tror jag.. har du fler bilar än 323:an? |
|
Nope men det händer att jag kör farsans Audi A8 :) en silver, sänkt 20mm annars original...går ju rätt bra iaf ;) //Thorssa |
|
///Sashe |
Idag fick jag förresten min lilla reg.skylt *lycklig* Det är en fake.. men mycket lik vägverkets.. så jag hoppas man slipper böter! |
///Sashe |
Aha.. =) dom e nice.. men jag får åka en annan kväll då!? |
|
Ja den är inte helt fel, du får gärna åka nån kväll, bara att höra av dig :) //Thorssa |
|
///Sashe |
Shysst.. see ya! |
|
Vad kör du nu när M3:an vilar då?? //Thorssa |
|
|
Vart har du skaffat den skylten då?? Profildekor, Idé&Reklam?? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
///Sashe |
Thorssa: Jag kör taxi =)) Nämen jag har ingen vinterbil för närvarande. Har inte haft råd att skaffa nån pga att jag lagt mkt pengar på m3:an. Svebba: Beställde från Thorsells reklam.. Länk Du kan ju kika på min ifall du skulle va sugen o beställa. |
///Sashe |
Hmm. jag blev lite sugen på lite cruising ändå... |
|
///Sashe: Okej, jag ja vill gärna ta en titt på den skyltet, har funderat låta ett tryckeri trycka en, men då blir det ju inte på reflexmaterial som jag förstår att detta är!? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
///Sashe |
Svebba: Ok vi får ta de nån dag.. japp de e reflexmaterial.. |
|
Kanon! =) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
| Vi ska iväg i morgon lördag kl 14.00 och köra lilla racet..... | |
|
Vilket väder vi fick.. Körde ner-cabbat i torsdags.. Nu är det 1-2 dm snö på vägarna ;'/ //Svebba - Jag är schnell ! |
|
///Sashe |
*grinar* |
|
Håller med er grabbar! Det är tragiskt. Den här snön hade väl kunnat kommit i December istället då det var dåligt med snö :( Men Mars och April brukar ju vara rätt oberäkneliga. |
|
|
Enda positiva är väl att det är lätt att sladda ;D //Thorssa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.