AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
22.499

Sundsvalls Folkets Ultimata Träff sida =D

Sida 5 av 17
Jepp jepp!! =)
Okej, ja fortsätter vädret som nu så åker sommardäcken på nu snart :D

Var och kollade på bilar idag med farsan, såg en AC Schnitzer X5:a på mobil bil som såg riktigt fet ut =)
AutoMobile på alnö har även en estorilblå M3 cab nu, såld, men snygg som faan!! =)=)

//Svebba
- Jag är schnell !
///Sashe
Mm.. snart rullar man ut.. *längtar* Kommer du åka på många träffar i sommar? Elmia osv?
Ooh.. estoril e så phett! =)
///sashe
Ja det är fan inte länge kvar nu... Har sett en hel den i stan som lagt på sommardäcken (tillfälligt?), eller så är det sånna som rastat sina sommarbilar nu när vädret tillåter det =)

Jag vet faktiskt inte alls.. Blir nog en och annan träff, några bmw-träffar och kanske någon Z3 träff...

Elmia mässan är jag tveksam till, och om jag ska dit så blire nog med flyg med farsan..
En sak som är säker är iaf att ja kommer att besöka Sundsvall Raceway i sommar och kolla på körningarna där!!

//Svebba
- Jag är schnell !
Har vi inte ägaren till denna bil Länk här på forumet?? Såg han på max idag hehe.. Kul att se den bilen där då min farsas ser ut EXAKT lika dan ut :P

//Svebba
- Jag är schnell !
Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
Svebba:
Den killen har även en Alpina B10 Biturbo i garaget nu med lite större aggregat.....

Länk
Bimmerante: jaså, faan va nice!!! hittade bilden på den e46an efter jag klickade på din länk i din presentation :-) ochså har ja sett den i stan nån gånger också tror jag..

//Svebba
- Jag är schnell !
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Sättna är givet men vad finns det för alternativ i närheten? Banträffar, utställningar, tävlingar mm? Ingen här som kör den svarta E28 som rullat i stan två nätter nu?

//Thorssa
Bimmerante, Skulle vilja komma i kontakt med Bi-Turbo ägaren på någotvis.

Vore riktigt skojj att stöta på honom i sommar! B7 Turbon också för den delen.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
Al
423
AlpinaJimpa
Alpina B7 turbo
M5-92b 3.8
520i-85
Vi e polare alla 3 så det ska nog ordnas en träff!

jimpa
///Sashe:

Var du ute med M3:an idag?? Mötte nämligen en Dayton violett M3 (eller m3-stylad) e36 idag vid KUBAL när jag var på väg till skolan =)

Sen när jag åkte förbi infarten till kubal svängde den estorilblåa M3 caben ut bakom mig =)=)

//Svebba
- Jag är schnell !
///Sashe
Svebba: Nej det var inte jag.. jag såg oxå den idag=) Det är en kille i 30-års åldern som kör den.. det är hans vinterbil säger han =))

Men snart är de nog dags för mig med.. har lite pyssel kvar att göra bara. *L.Ä.N.G.T.A.R*
Sashe: Hehe okej, men ser din likadan ut? har du bilder här i autopowers galleri?
vinterbil? helsicke, om man hade en sån vinterbil ändå, hehe.. Vad kör han på sommarn då??

//Svebba
- Jag är schnell !
///Sashe
Svebba:Njae men rätt lik.. min har vitt skinn o hans svart.. o så har han en annan vinge. Nej jag har inga bilder.. kommer lägga upp snart.
Hehe.. han körde mc på sommarn.

Jag såg dig för en stund sen när du mullrade igenom köpmangatan =)
Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
AlpinaJimpa:
Hur går det där uppe då? Det fixade sig med 02:an, det visade sig att en skruv som håller i spridarringen på knasaren hade lossnat så nu har jag tagit en testrepa....håller som bäst på att slipa ner Svennis banbil och vi ska lacka den på fredag. Förresten, är du hemma nånting eller? jag tror det blir läskning på fredag (om det går bra att måla) Fan vi måste träffas snart å snacka lite bravader å ljuga lite grann.
Sashe:
Okej, det är en jävla fin färg :-)
En kompis till migs farsa har en E46 m3 cab med den färgen (har för mig den är Dayton violett iaf).. Vitt skinn är jäkligt snyggt!!!
Okej, fixa bilder :-)
Okey!!

Jaså, hehe, körde du eller?? Du skulle blinka med ljuset eller hejat så hade jag nog lagt det på minnet vettu :D

//Svebba
- Jag är schnell !
Al
423
AlpinaJimpa
Alpina B7 turbo
M5-92b 3.8
520i-85
Bimmerante: Jorå, det går bra häruppe, trivs fint här i tassemarkerna. Har spottat en å annan Alpina här. Vet inte när jag kommer hem, men det e klart vi skulle ha läskat till lite framöver. Fick ett samtal från Kjell, så d e den vanliga visan med minnet..:) Skall åtgärdas! Skönt med 02an, ut å gasa bara!

jimpa
///Sashe
svebba: Mm jag vet vilken cabbe du menar..den e nice. Nej jag gick längs köpmangatan.. tänkte slänga upp en arm.. men du skulle inte ha fattat nåt ändå .. haha! Next time =)
Sache:
Okej :-)
Ja gör det :-D

//Svebba
- Jag är schnell !
Max/Shell ikväll...!!!
Blinka & Vinka ni som e i farten ;)
Kommer du Thorssa?!?

//Svebba
- Jag är schnell !
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Svebba: Det kan du skriva upp att jag gör ;) Alla som ser mig blinkar okej?? :P

//Thorssa
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.