AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
22.523

Sundsvalls Folkets Ultimata Träff sida =D

Sida 3 av 17
ja vad säger ni gott folk?

//Svebba
BMW Z Power
Ro
92
RoGGaH
318i -89
1602 -75
JAG TYCKER DET LÅTER TOK BRA!! (hmm caps lock) Jag är på om det blir nått.

johan: har du hittat någon bil att göra racer av ?
Inte jag iaf
Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
Man måste ju boka tid hos Gokartcenter om man ska köra lilla racet, så därför skulle det ha varit bra om vi kunde komma överrens om ett datum som passar de flesta. Jag kan de flesta vardagskvällarna men har lite svårt på helgerna, ska höra med de andra som är härifrån (Ånge) om de kan alla dagar. Borde kanske vara ute med en bokning i alla fall ett par dagar innan, och det bästa är att det går att boka ganska sena tider med dom på Gokartcenter. Så man kan allstå köra när stället är stängt för allmogen.
Ro
92
RoGGaH
318i -89
1602 -75
ja det låter ju bra. Då slipper man ju massa folk som står där och stör när man ska ladda innför nästa race =)
Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
Det verkar som om den här tråden rann ut i sanden.....kanske vi ska skjuta på den här idén eller?
verkar inte bättre... jag kan i princip när som hällst...

//Svebba
BMW Z Power
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Jag kan nästan när som helst jag med, det vore ju tråkigt om det inte blev av.

//Thorssa
Tjoooo! Fan, jag har visst inte kollat den här tråden på en eller två evigheter tror jag bestämmt.. Hur som helst...

Foppa: Hade du möjlighet att hosta vårt lilla sidan-av-forum? Jag har ju hela skiten på min dator med.. Senaste versionen till och med.. Tror iofs det var den vi hade uppe på theProphet's burk i somras...

Annars har jag kanske en kontakt med en server här i stan som jag kanske kan få snuva lite plats av.. Väntar å ser :)

Om inte annat... Vad tror ni om en liten vintertvätt? Kanske inte lika kul att glo på bilarna på vintern, men varför inte bara köra en stämningshöjande fika? Raggarträff på MAX? Äh, vad vet jag.. Vore kul att träffa er igen, var ju ett tag sen nu så.. :)

Ha D gött i vinter!

// Björn Eriksson
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Raggarträff på MAX...hehe..låter faktiskt som en skaplig idé!

//Thorssa
Max & >Shell är mitt andra hem ;)

//Svebba
BMW Z Power
Haha, klockrent =) Själv är jag där jämt nu för tiden.. Kör ju taxi :)

// Björn Eriksson
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Jag har inte heller kollat denna tråden på ett tag och inte ens har jag varit inne på på Forumet på ett tag.. Skickade för övrigt in min bil på service nu.. men hojta till om ni hittar på nått här så är jag nog allra säkrast med! men lite framförhållninh önskas då jag iaf har 1 timme att köra =D

__
Länk
alien: kör du en audi eller skoda typ?

//Svebba
BMW Z Power
Svebba, nix, gammal 535'a.. Har aldrig ens kört en skoda.. däremot audi :)

// Björn Eriksson
Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
Ja hej igen.
Vi var dit i helgen igen och körde, vill ni att jag ska boka en tid och sedan ta in intresseanm. på mitt mail eller? annars ser det inte ut som att det skulle bli nåt.

//Anders V
alien: tänkte på taxi-bilen!

//Svebba
- Jag är schnell !
Da - går trögt i hjärnkontoret ibland =)

Nej, jag kör antingen en Volvo V70, nr. 11 eller 12, eller en gammal VW Caravelle-bus, nr. 108... Tror inte det finns en del i den bussen som sitter fast för den delen, eller som inte luktar rök =)

Jag kör ju för Kurir numera för den delen.. Killen som kör Sundsvall'arnas Skoda tror jag heter Kalle. Spelar Volleyboll om jag inte minns fel.. Fast iofs så är det ju några chaufförer/bil..

Vet ni förresten att den Skodan har gått över 33.000 mil, och det enda som är bytt är olja och en uppsättning dämpare! Rätt kul, när dom flesta andra bilar rätt ofta är inne på service =)

// Björn Eriksson
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Alien: Så då ska man köpa en Skoda diesel i sånna fall då =D hehe.. skulle ju inte vara fel med en Diesel... åker ju fram och tillbaka som en skottspole nu mera! Stackars beemern...

__
Länk
Haha =) Nä, i det långa loppet skulle det nog löna sig!

Fan va halt det är här i stan idag förresten.. Inte nådigt inte! Kostade över 2 liter soppa att ta sig från Sundsvalls Centrum till en polare som bor på Västergatan, via Preem på Hagavägen.. Usha! =)

När jag gled förbi rondellen i Bydalen var det en sketen liten golv som höll på att sladda in i mig. Fast han snurrade runt och plockade nästan stolpen i refugen istället, hehe... Halt som sagt :)

// Björn Eriksson
Alien: Okej, hehe =)

Rondellen i bydalen & vägen man svänger ut från Shell där är nästan alltid hal när det än minder minussträcket..

//Svebba
- Jag är schnell !
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.