AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
22.493

Sundsvalls Folkets Ultimata Träff sida =D

Sida 2 av 17
Ro
92
RoGGaH
318i -89
1602 -75
jag tycker det låter bra med en träff innan det otrevliga som kallas snö kommer.. men tråkigt nog för min del blir jag borta i en vecka från och med i morrn.

Svebba: jag tror jag har sett dig snurra runt inne i stan med din Z3:a med övningskörnings skylten där bak.. fin bil..
Vore roligt med en träff innan vintern.. Har jag nån polare som kan köra mig så kommer jag iaf!!

RoGGaH:
Japp det har du alldelens säkert gjort... brukar alltid snurra några varv extra i stan, för att öva lite stadskörning å visa pärlan ;-P

//Svebba
BMW Z Power
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Ja det vore som sagt trvligt det! kan ju ta en liten Avslutningsfest eller så! Nån med andra ideér... Jag kommer även flytta snart med =)

__
Länk
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Den 23 okt ställer jag av bilen så jag får väl åka med nån annan till träff isåfall :)
Fan, ni får se till att sparka igång servern!! =P

Vore skönt me ett litet bmw forum för oss medelpadingar, elle hur!?'

Nån annan som sett den nya (?) M3 e46:an i stan förästan? HusmanHagbergs företagsbil sere ut som me tanke på alla dekaler.. Har dessutom kommit en ny Z3 till njurunda (så nu e ja inte ensam där ):

//Svebba
BMW Z Power
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Svebba: Det är mer eller mindre omäjligt nu då jag har köpt mig en stor villa och en bit mark och flyttat till Härnösand istället för min 2:a med Ortviken utsickt.. enda negativa är att jag nu mera inte har Fibern i vägen... nu sitter jag på modem men kommer få ADSL inom kort.. och eftersom de ska lägga fibern på min stople på min gård så tycker jag dom kan vara så snälla och ta och dra in fibern direkt istället.. men det kommer Telia felia aldrig göra.. så tills jag hittar nån med 10mbit som har lust att ha en server knarrandes så kan jag intet mkt göra dock... för på min ADSL lina blir det nog svårt att ha ett litet forum som funkar bra!

Och jag ber om ursäkt för att har startat nått bra som tyvärr inte kunde bibehållas så länge.. men det kommer att lösa sig! inom kort!

__
Länk
Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
The Prophet: Våran sida ligger på en adsl lina och den funkar alldeles utmärkt, tack för senast förresten (Sättna)
Länk
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Tjena Bimmerante! Ja det var roligt att det vart något iaf =D Får väl försöka dra ihop nått mera seriöst till sommaren igen!

Åhå se där.. ja det kan väl kankse flytta på rätt bra ändå då.. annars så kanske jag kunde få hyra in mig hos en vän med ritkigt lina.. =D

Hoppas vi kan få med lite folk runt omkting till nästkommandes banträff till våren på Midlanda Motorpark.... får hoppas de som jag vet om kommer kunna hyra nästa år med!

__
Länk
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
the prophet: ja vi kan ju slänga upp en hos mig :D
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Ja foppa det går ju att göra.. jag tror jag har kvar allt med så det ska nog gå att ordna tror jag!

__
Länk
Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
Var och körde gokart igår (igen) och funderade om vi dårar kanske skulle kunna köra nån slags intern tävling mellan varandra (bmw tokar alltså). Kanske träffas där på ett antal utsatta datum och göra upp i nån slags maratontabell eller serie.
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Vi får väl ta en vinterträff på gocartbanan! Ett internt mästerskap för BMW-ägare i Sundsvall

//Thorssa
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Ja eller säg Västertnorrland så blir det lite bättr.. Bimmerante bor väl i Ånge om jag inte missminer mig och jag i Härnösand nu mera =D hehe.. Tycker det låter som en ´fin fin idé! Nått vi helt klart kan spåna vidare på!

__
Länk
Helt klart :D

Nyöppnad GoKart bara i Njurunda.. De har även nya Karts och jag har hört att banan är skoj!! Inte alls långt från mig häller, hähä :P
Tror det kostar 100 Kr á 9 minuter att åka.. Det är kanske lite lite, speciellt om man åker från H-sand för ett sånt litet race, men jag vill minnas att man kan köra en turnering för 250 Kr, men då gäller det ju att de finns tillräckligt med folk..
Jag skulle kunna återkomma om det där med priet om det finns tillräckligt med intresse!?

//Svebba
BMW Z Power
Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
Har redan varit där två gånger och vi har kört lilla racet som kostar 200:- per person och då måste man vara minst fyra personer. Två uppvärmnningsvarv, åtta kvalvarv och sedan kör man antingen en eller två finaler (om man är fler än sju). Det är tokroligt!!!
Ska bli roligt att träffa er till sommarn på någon träff. Alltid roligt med BMW.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
Låter skoj med go-cart! :-)
Någon som har tel. nr till banan? Vart i Njurunda ligger den?

/tomas

Det är alltid gratis ost i råttfällan...
Länk
där står prisinfo å de där :-)

Ligger i Svartvik, industriområdet.. Vet du vart Motorbörs-garaget ligger? Kör in där och följ vägen som går ner där..

//Svebba
BMW Z Power
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Det lät ju kanon med uppvärmning, kval och final! Ju fler vi är desto roligare lär det bli!

//Thorssa
Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
När kör vi?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.