AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
22.508

Sundsvalls Folkets Ultimata Träff sida =D

Sida 15 av 17
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Fasen de sket sig med Camaron så man fick nöja sig me 323i istället :P Inget man åker raggarsvängen med men det gick ju bra ändå! Såg att både Sashe och Laffe var o sniffade på raggarsvängen ;)

BMW - När du älskar att köra!
Hamnade på raggarsvängen med min silver 528iA också :-D
Skulle in till jobbet och var tvungen o snacka med polisen för att få köra in... trodde BMW var automatiskt kvalificerade att få köra överallt :-P

Det är alltid gratis ost i råttfällan...
Visa användare
74
Laffe
525 TDSA Touring -95
Lastbil!!
Det var inga problem att haka på med dieseln iaf, åkte bara ett varv men tror varvet runt MAX var lite roligare, kändes lite för välorganiserat med enkelriktat och poliser i varje gathörn.
Visa användare
1.981
Thorssa
Ja det var synd att de bara åkte åt ett håll. Fått för mig att det inte är första gången som polisen (och kanske arrangören) förstör lite av stämningen på cruising här i stan. Jag blev bortvinkad från raggarvarvet jag men det är väl lika bra det ;)

th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Finns det nått intresse att få åka bana en hel dag?

Med 10 pers och 1 vecka i förväg så blir det 300 per skalle!

tänkte jag skulle kolla eftersomd et går att hyra rätt billgit om man inte är så kinkig i att veta av det i förväg!

MVH

__
Länk
har alla fått bedövning i fingrarna eller varför skriver ni inte??? hehe

äh ville bara väcka tråden till liv om det går.....

Kollade föresten nyss på Härnösands officiella hemsida och de hade videoinspelningar från crusingen... och tro på fan om inte Laffe gled förbi kameralinsen en snabbis :P

Nästa helg ska det mkt bilar till Hudiksvall!

//Svebba
- Jag är schnell !
Visa användare
74
Laffe
525 TDSA Touring -95
Lastbil!!
Spelandes Joesefin med Eddie Meduza säkert. Hehe
Hej hej!

Tänkte bara säga, tja just: Hej!

Var ett tag sedan jag skrev på forumet nu.. Blev så jävla trött på surmodemet jag hade innan, så jag sket helt i nätet ett tag.. Nu har jag visserligen ingen överdrivet snabb uppkoppling, vanlig 0,5mbit, men det går iaf att se på bilder och videoklipp utan att boka in en hel vecka =)

Men men, vi ses väl och... hörs hoppas jag!

// Björn
Visa användare
1.981
Thorssa
Såg foppa på mittsverigebanan idag, precis när du åkte. Helt klart att åka upp dit för att kolla! Riktigt kul! PÅ lördag drar man ner till Hudik, hoppas vi kan bli några stycken, kanske en karavan till? :D

Visa användare
74
Laffe
525 TDSA Touring -95
Lastbil!!
Vad är det i hudik på lörda?
Det är crusing, tror det r nu på lördag :-S
kan va kul att åka ner å kolla på fina jänkebilar =)
Själv är jag sjuk och kommer nog inte vara kry tills dess, men om de blir så så kanske ni ser mig i en Mustang Fastback... eller så i min =)

//Svebba
- Jag är schnell !
Ja det var ett tag sen man såg dig nu alien, både i taxi och i cyberspace! Hörs!

//Svebba
- Jag är schnell !
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Thorssa:Jo visst var det jag :D . Kom dit lite sent, jag hade vart och monterat på resterande delar av aerodynamikpaketet.
Så nu är den kitchad o klar, bara nya dämpare som fattas nu.
Blir inge Huddik för mig då jag åker ned till Uppsala (Björklinge) ikväll och blir där 2 veckor i stugan.

///Foppa
Visa användare
1.981
Thorssa
foppa: Okej, såg den bara bakifrån så de delarna missade jag tyvärr :( Var mycket fina bilar där. Den röda M3 E30 var riktigt fin och hade ruggig väghållning, Porschen gick också jäkligt bra...SAAB 9000 hade nog trimmat en del men glömt chassit också var han ingen hejare på att köra heller, övervarvade hela tiden med tappat turbotryck som följd. 9-3 ägaren satsade kanske lite väl friskt, däckskrik genom hela kurvorna och ytterspår pga för hög fart. Även en Z3 3,0 var mede och lekte :)

Tja Foppa!
Vad gjorde du vid max i sundsvall ikväll!? =P
Såg dig nog! Själv körde jag farsans röda e46, vet inte om du såg mig?!

//Svebba
- Jag är schnell !
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Kan svara för foppa då jag tvivlar på att han kommer vara nära en dator på ett tag! han for idag ner till uppsala =) så då måste man ju genom gamla stan så =) hehe

__
Länk
Visa användare
1.981
Thorssa
De skrev han ju nyss :P

Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Jag kan använda min mosters dator lite då och då ;)
Svebba: Jag såg en röd E46 där vid macken såg fin ut, du skulle ha tutat eller vinkat, jag köpte lite dricka till bilresan. Körde 34 mil ned från Hsand till Uppsala och den drog 0.75 !! Slå det om ni kan med 192 kusar ;)
Thorssa: Den röda M3an var riktigt fin, den skulle jag gärna vilja ha :D . Det var bara den och Porschen som impade på mig ;)

///Foppa
foppa

ja först såg jag inte om det var du eller ej och så for jag ett varv i stan, sen när jag kom tillbaka då for du och först då var jag säker på att det var du, hehe..

0,75; inga tunga skor på fötterna då inte...

ja farsans bil är fin, riktigt fin! den ska sälja nu så vet du någon som e ute efter en fräsch e46 så äre bara att hojta till!!

//Svebba
- Jag är schnell !
Visa användare
1.981
Thorssa
foppa: Håller med helt och hållet!

Riktigt trevligt på cruisingen i Hudik :) Var väl bara jag och Svebba där härifrån tror jag.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.