|
Sida 14 av 17
|
|
|---|---|
|
Trots att de är så pass mörka? Skulle dock velat få tag i AC-Schnitzer Navkapslar! Han nog inte se att du hälsade men antog att du kände igen mig! __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Ikväll är det lite "happenings" på Mittsverigebanan med strippen osv. Kolla gärna denna Länk Jag tänkte åka dit och kika. ///Foppa |
|
|
theprophet, Jo fälgarna är helt i mitt tycke, det lyfter bilen enormt. foppa, intressant. Nära och bra är det ju också. Man får se om man hinner komma iväg. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Ska framvagnsinställa bilen idag sen så komemr jag åka dit med =) Och kanske nöta lite på de fjutiga däck man har kvar hehe.. men vad gör man om man inte är miljonär!? __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Komemr inte köra iaf.. då jag ser att man måste ha mer än 2 mm däck.. Satan! hehe he.. int elätt när man åker Kumho! __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Mittsverigebanan låter lockande, vi får se om man hinner. Jag har ju bytt go-carten ( 328:an med schnitzer kit) mot komfort glidaren 528iA så det blir ingen körning på bana för mig :) Någon här på forumet som har den svarta M3:an e46 med Hamman och 20" ?? Brukar stå på Bankgatan... fet! :) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Kom igen nu Erito! ;) Touring kan inte hindra dig, det är ju för tusan en BMW...se på theprophet bara! :) Jag åkte med honom förra sommaren på den banan i regn och kallt väder +8grader. Gick som på räls..jag är fortfarande grymt imponerad hur stabilt hans bil gick på banan. Han har sportchassie iofsig men ändå. ///Foppa |
|
|
Glöm det där Erito..du har ju ingen touring för tusan! Då finns det definitivt inga ursäkter ;) Vet inte vad jag fick touring ifrån :) ///Foppa |
|
|
he he he.. tja vi får se. Skulle vilja ha nya dämpare innan man kör riktigt hårt. Iochförsig jämför jag med 328:an som var stenhård, men jag tycker att 528:an 'niger' lite väl mycket fram vid hårdkörning.... 7500 SEK skulle forza.se ha för en uppsättning Bilstein sport... synd att man inte har lite pengar över till det.... får försöka byta fram iallafall inom ett tag. |
|
|
Sorgligt nog så var det så att man bara fick köra ett varv åt gången på "bankörningen" så dethandlade snarare om att få prova eller ta en tur kring banan... I mina ögon är det RIKTIGT trist!! Jag som har 17" nu (kunde inte köra pga av bakdäckenas kvalité) M5:ans Bromsar och en jävla körvilja! Och så blir det ett sånt här antiklimax... *arghhh* Vet itne om Foppa märkte det poå mitt humör men nu efteråt är jag skit sur!!! Och det kostar 11 000 för att hyra banan en dag.. så man kan ju drömma om att ens få känna på lite kurvig asfalt igen då! För att åka söder över är bara för långt!!! __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Är det så här varje onsdag? =/ //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Skulle vara nåt på banan varje onsdag framöver, stod annons i tidningen början på veckan. Svebba: jag hade inte bilen hos Molin. |
|
|
theprophet, Ta och släng upp lite bilder på kärran din nudå. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Ola, Håller på just nu och lägger upp lite bilder! Så snart så... Måste beställa nya däck idag.. mina är helt slut nu... =/ fy fan... __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Laffe: Då tror jag din bil har en tvilling i stan =) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
| Svebba: Måste ut å ragga lite då så man får se den :) | |
|
Cruising ikväll! BMW - När du älskar att köra! |
|
///Sashe |
Yes!!! |
|
Blir Camaro cab -94 för min del. BMW - När du älskar att köra! |
|
///Sashe |
Nice.. För mig blir det M3 Coupé -94 som vanligt =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.