|
Sida 13 av 17
|
|
|---|---|
|
theprophet: 999 inlägg inte illa. :) Nästa gång i S-vall 5 juni va? För det blir väl cruising efter marknaden på bergsåker antar jag, då blir det förmodligen en liten räckebäjsere hehe :) |
|
|
theprophet: jao, då måste ja ragga upp någon dam med körkort nu då hehe... jao kan ske det ^^ annars är det vell riktig crusing den 12:e...? fast det är ju jänkarcrusing, men men, brukar vara mkt heta europeer å jappsare ute då också =) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Annars kan vi ju bara ta en träff rakt upp och ner med.. alltid roligt att surra lite skit och kika på andra bumsar!! Som till exempel att provsitta en M3 och en Z3a.. Sånt är ju aldrig fel! Svebba: klart du ska! ;) Laffe: Hmm ja då känns det ju bra att klämma in 1000:e inlägget hrä nu då! Fasiken vad jag är flitigt heheh =) __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Känner mig rätt flitig idag jag med, har fixxat ordning ett web-album. Jag kan låta andra posta sina bilder där också i egen regi. Länk Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
| Det skrivs flitit på denna tråd och ni verkar vara ett glatt gäng. Jag skulle bara påminna om Norrträffen i Umeå den 5 juni, det skulle vara roligt att träffa er där. Mer info på www.bmwcs.com/norr Ni är hjärtligt välkommna. /Fredrik | |
|
Ola: Fint galleri, fin bil också. :) theprophet: hur kändes det, du måste ju räknas som veteran nu va ? Är det någon som är intresserad att åka till Umeå på träff? Det blir ju en bit. |
|
|
Tracker: Man tackar för info! Vore väldigt trevligt :) Laffe: Jag hakar gärna på upp till Umeå, jag är ledig den helgen. ///Foppa |
|
|
Om intresse finns kan jag låta er få ett eget album där ni kan ladda upp och ta bort bilder. Alltså ett personligt. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Thorssa, Var det dig jag mötte på motorvägen vid OBS igår vid 16:30? Du eller någon annan kom i södergående körbana och jag på norrgående. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Ola: Låter klart intresant! Vad har du för storleksbegränsning? Kan du ordna så man kan lägga in lite kommentarer om bilen med kanske? =) Laffe och Foppa: Klart jag hakar på! Men bara om jag har råd att åka dit så klart... Fast det borde jag ha med tanke på datumet! Också måste jag kolla med regeringen först bara så att det inte ligger nån motion eller beslut ute som jag missat *hehe*För annars sitter man ju i klistret rejällt =) __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
theprophet, man kan lägga in description på varje bild, även på Album. Om du kollar nu så ser du hur det ser ut. theprophet, kör du irc/msn/icq eller liknande? om du kör msn sök reda på mig på addressen thomasson1979@hotmail.com Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
ola: Ska klänga in lite najs info där sen bara jag får lite tid övers... men nu är det lit ekörigt i och med att vi ska sälja huset osv! __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
ola@thomasson.nu: Det kan det ha varit! Jag åkte från Härnösand på eftermiddagen och svängde av vid OBS och sedan körde jag på motorvägen en kvart senare igen fast nästan vid skönsbergskurvan. Det borde ha varit vid den tiden jag lörde där. Var upp och kollade när farsan körde på mittsverigebanan! Hur kul såg inte det ut att vara!? BMW - När du älskar att köra! |
|
|
Jo nog fasen lär det varar roligt!, skulle vilja låna en riktigt banpreppad bil och köra på bana. Bara för att känna på känslan, det är ju något man annars aldrig skulle ha råd med. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
ja det körde Chrysler Neon, annat avgassystem, andra bromsbelägg och annan bromsolja. Sen så var inredningen urplockad, bur insatt och sportstol samt sportratt. Det såg grymt roligt ut, när det släppte så släppte det bak :) De kom väl inte upp i mycker mer än 150 men det såg ut att räcka till ganska gott....en lyckades tydligen rulla på träningen... BMW - När du älskar att köra! |
|
|
Mittsverigebanan har jag kört på med min bil! Underbart rolig bana.. Har även vart och kört nere på Sviesta (Linköping) Och om jag inte minns helt fel så toppade jag 160-170 på rakan. Fast det roliga är kurvorna.. att få en grymt fin linje och få växlingen och varvmatchningne perfekt inför varje kurva! Sånt som är roligt.. Toppfarten på rakan är bara transport sträcka hehe ;) Synd nu att jag inte fått nys om nån bankörning där i år.. Nu när man har 17", M5 Skivor & OK... 750i:s Casterbussning och en för övrigt tokNY framvagn!! Riktigt synd! För nu borde jag kunna prestera mycket bättre än förra året! =/ Thorssa: Vad för klass tävlar han i? MVH Johan __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Det var bara något jippo, han var inbjuden till något race där en massa VVS-bolag var med och körde. BMW - När du älskar att köra! |
|
|
Laffe: Står bilden din på Molin bil nu idag, eller var det en som var väldigt lik din bil?? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Ola: Såg dig på Cosmos idag! Var jag som backade ut när du kom! hehe.. men jag hade inte tid att stanna =/ __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Jo, jag tyckte mig känna igen dig. Vet inte om du såg att jag hälsade. Jag gillar verkligen fälgarna, hur snyggt som helst. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.