|
Sida 12 av 17
|
|
|---|---|
|
Foppa: Jag hjälper gärna till, har aldrig mekat med e:36 men jag kan kika på det. Är arbetslös nu så det passa när som helst. Ses på lördag. Tjohej. |
|
|
Svebba: Hmmm fina sa du! Aj fan då lämnar jag min hemma ;) Foppa: Att jag inte tänkte på Laffe! Laffe kan =D __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
theprophet: tsss... e34 gillar jag starkt, de e grymt fina!! Eventuellt ska jag dra med mig en polare i hans morsas 518 e34, den har 18" splitfälgar =) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Svebba: Det var mer en reflektion över skicket.. den har lite skav tyvärr... Lacken har sett bättre dagar! 18" Det kan då inte vara bästa komfort inte! tycker mina 17" är stötiga.. men å andra sidan har jag ju Sportchassi med! __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Hård? vad menar du? Jag trodde man skulle känna varenda gruskorn! Det ska vara stötigt! Ska fasen hinna med en puts till ikväll tror jag. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
På verkstad tar dom kring 3000 kr inklusive 4hjulsinställning. Har frågat på BMW och även några andra ställen. BMW var faktiskt billigast :) Laffe: Ja jag är jättetacksam om du ville hjälpa mig att få på fjädrarna. Har du en bra fjäderspännare? ///Foppa |
|
|
foppa: Har du frågat på Custom & Styling? Visserligen en bit att åka men de tog bara en fjärdedel av vad BMW gjorde för att utföra en oljeservice! BMW - När du älskar att köra! |
|
|
Foppa: Jag har fjäderspännare, men bra......dom funkar. Det värsta jobbet brukar vara att riva inredningen bak för att komma åt stötdämparfästena tycker jag. :) Hur ser det ut på e:36an? |
|
|
Laffe : Osäker på hur det ser ut men jag har hört att det ska vara enklare att göra fjäderbytet bak. Inredningen går snabbt att riva ur. ///Foppa |
|
|
Ola: Hmm har man en Whiplash så är det inte så mysigt i längden! Men men.. jag gillar väghållningen så man får lida! så det blir som du säger.. varje gruskorns skall räknas!.. ! hehe __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Javisst ja, det hade jag glömt bort. Kan direkt inte uttala mig om whiplash då jag inte lider utav det. Hur är smärtan som egentligen? Kan fasen inte vara roligt att vara indirekt beroende av smärtstillande i alla fall. Väghållningen på Alpinan är perfekt avvägd i mina ögon, lagom hård för härliga kurvor och lagomt hård för landsvägskörning. Jag upplever den inte som direkt stötig iaf. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Hmmm mja asså svårt att berätta kan kanske jämnföra det som att ha mer eller mindre konstant träningsvärk fast lite värre! Smärtstillande och jag kommer inte riktigt överens, undviker det så ofta jag kan.. men ibland så måste man få kapa lite toppar! Låter klart intresant! Vi måste försöka planera in ett provåk här nått! Jag blir bara mer och mer nyfiken! __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Vi ser iaf ut att bli fem st som ses i hamnen ikväll. Hoppas att det blir ännu några fler! BMW - När du älskar att köra! |
|
///Sashe |
snart smäller det =)) |
|
Sprry att jag inte kunde komma.. men jag fick oväntat besök! Hoppas ni hade det trevligt och att vi kan styra på en ny träff snart! __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Vi var iaf fem tappra BMW-bilar som åkte karavan upp plus en utbrytare som lämnat beemern hemma. Det var jag, Svebba, Sashe, Laffe och en kille som heter Sjökvist som inte brukar skriva här. Sedan träffade vi på foppa där uppe plus en kille i en 528 E39 som sa att han brukade läsa här men jag vet inte vad han heter...trevligt var det verkligen iaf! BMW - När du älskar att köra! |
|
|
var i sundsvall fredag kväll o kikade lite,rätt så många bmwsar. |
|
|
Det var en trevlig afton tycker jag, bara trevliga människor, hoppas vi kan ha fler träffar ihop. Då med chaffis kanske, blev lite sugen på grogg, när man såg Johannes sitta och gurgla och ropa på småtjejer ;) |
|
|
ja det var roligt :D kanske kan styra upp nåt i juni??? Laffe: haha..!! värre för mig dock: om jag har chaffis och jag är passagerare då har jag ingen plats över till brudarna ^^ Sånna gånger är det bättre med lastbil ;) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Svebba! Du får ta och skaffa damen som chaffis då! Så har du löst allt rätt bra! hehe! Laffe: Grogg är aldrig fel! =D __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.