|
Sida 11 av 17
|
|
|---|---|
|
Här är en bild från i våras, rätt tidigt. Länk Ska bygga ihop ett litet större galleri med fina bilder senare, har lite problem med att få tiden att räcka till dock. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
ola@thomasson.nu: Nu när du fått bilen, blir det Härnösand för dig också? Vi vill ju vara så många som det bara går! BMW - När du älskar att köra! |
|
|
Laffe: hahahah.. näe men nog torde 120d kunna dra ett par drosker med 163 kusar och Hela 350 Nm =) Låter som musik till den bilen det! __ Länk /JB |
|
|
theprophet: Ja med det grymma vridmomentet kan den ju dra hela Härnösand :D ///Foppa |
|
|
Laffe: Sen så kommer det troligen en 1 serie Touring 2006 med så att jag kan ju vänta ett tag och hoppas man har råd med en sån då! Å så caben och och och.. *dregel* __ Länk /JB |
|
|
Heheh Precis Foppa.. kommer bli en sjuk bil hoppas BMW Sundsvall får in den annars ska jag fallfärda dit de har den! Jag gillar lilla 1:an starkt! __ Länk /JB |
|
|
Jo det kanske blir en sväng uppöver, vilket datum och tid handlade det om? Fast nu ska jag ägna mig åt tokputs ett tag, bilen måste få sig en grundlig genomgång! Letar efter en vänster framlyckta halvljus till en 325 -89 samt röd/vita bakljus till alpinan, någon här i närheten som har något liggande till sjyssta priser? Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
| Lördag den 22, alltså nästa helg. kl. 19 i hamnen var det va? | |
|
Ola: Bakljusen kan du ju köpa nya hos ReproGlas i sundsvall! Han är riktigt duktigt på lyktglas! Länk Är hans hemsida! Huva huva.. Hitta min drömbil på Börsen igår! ska ge länk: Länk Den är enorm! De tonade rutorna kan diskuteras.. men i övrigt.. peppar peppar.. hade jag haft möjlighet så hade den varit min nu!! __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
theprophet: 350 Nm, det är ju mer än min det. Låter hiskeligt i en så liten bil, f*n min väger ju nästan 2 Ton. Jag vet en M5:a 3,6 som blir till salu snart, dock ingen kombi. |
|
|
Laffe: Det måste ju vara kombi jue!!! hehe det är ju det som är hela grejen ;) *s* Ja den lille 120d kommer bli en liten ulv i fåra kläder... ska bli riktigt roligt att få veta mer om den här till hösten! __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Vad säger ni, har ni nån happening i H-sand framöver? jimpa |
|
|
Happening och happening. hehe.. Vi ska väl köra en träff i samband med nån cruising här eller vad sas det? Tycker iaf att vi träffas nere vid sjukhuset jag! För där är det asfalt och stora parkeringar.. + att jag antar att de flesta vet var det är nånstanns? Om inte är det inte svårt att hitta dit! MVH Johan __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
ja en träff i all enkelhet tycker jag! Sjukhuset låter som en bra idé, jag tror jag vet vart det ligger... Om vi åker ett gäng från sundsvall (hamnen) 19.00 så är vi nog uppe 19.45 iaf (?) så förslagsvis skulle vell 20.30 kunna bli bra? eller är det för sent? =) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Frågan är väl om vi kommer iväg så pass tidigt att vi kan vara där 19.45 om vi ska träffas 19.00. Hur lång tid tar det till Härnösand?? BMW - När du älskar att köra! |
|
|
Hmmm ja ni får ju räkna med att alla inte kommer i tid osv.. så räkna med en 45 min ni.. Så säger vi 20:15 - 20:30 Så har vi ju lite marginaler! Och Jimpa och Ola: Vore kul om nu kom med Era Alpinor med så klart! __ M5 Touring, You wish! I do actually! /JB |
|
|
Ja men 19.00 i Sundsvall och 20.30 i Härnösand då? Sjukhuset låter ju som en bra idé. BMW - När du älskar att köra! |
|
|
Ser fram emot helgen här. Hoppas det kommer mkt folk. Off Topic: Är det någon av er Sundsvallspågar (behöver iofsig inte bo i Sundsvall men gärna i Västernorrland) som har kunskapen och viljan att hjälpa mig att montera 4 nya fjädrar till bilen min mot en liten slant? Jag tänkte försöka komma ifrån Jeepkänslan i bilen och även få lite sportigare utseende :D Verkstäder tar så hutlösa priser för att montera dessa! ///Foppa |
|
|
Ja det ska bli roligt =) Hoppas som sagt det kommer lite fina bmw's... Ni har vel sagt till era bekanta bmwförare att de borde ta sig dit!? Ser inte ut att bli nåt toppen väder, men så länge det inte regnar så klagar inte jag =) "Lördag: Klart till halvklart och uppehåll." Foppa: kunde jag skulle jag gärna hjälpa, men tyvärr... Vad tar de för jobbet på en verkstad då? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Är det dyrt att byta fjädrarna? Enda erfarenheten jag har är från Custom & Styling och där tog de 570 kr för att byta dämparna bak. Fasen jag vill också byta fjädrar men ett jobb skulle sitta fint! BMW - När du älskar att köra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.