AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
22.511

Sundsvalls Folkets Ultimata Träff sida =D

Sida 10 av 17
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Thorssa: Vad är det att slå? Dumt är ordet inget annat! Tänker dock inte vräcka ur mig fler komentarer som figurerar i mitt huvud nu! Så åk till Tyskland om du ska köra fort! För där är iaf vägarna avsedda för det!

Svebba: Hmmm ja som sagt.. Vid mitthögskolan vore ett ställe eller så borta vid Sjukhuset! För blir det några stycken måste det ju helst vara en större parkering!

__
Länk
/JB
Jag hoppas att mitt inlägg angående uträkningen togs för vad det var, Ironi.

Med tanke på att det är ett par samhällen med 50km/h gräns på så måste det ha gått riktigt fort i vissa partier.

Och att jag inte slår det är för att jag inte vill, inga problem att köra fort med bi-turbon.

Hoppas på fint väder i helgen!.

Theprophet, fixxa på din sida lite mycket trasiga bildlänkar.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Ola: Vilken sida tänkte du på då? Deep Space informationpage? Är det den så vet jag ärligt talat inte varför jag skrev in den här.. var bara en rolig sida jag gjorde på webdesignen på komvux *s* Och den sidan har även börjat desorienterat här på det senaste.. funkade fint för 1 år sedan!
Sen så är nog din uträkning ganska korrekt, utan att fördjupa mig i den! Ser fram emot att få se Biturbon för den delen Ola..! Måste vara en genuin Go bit!

Att köra fort leder bara till olyckor.. Tro mig jag vet! Jag har inte varit sjukskriven i 2 år pga ingen anledning!

__
Länk
/JB
Theprophet, Jo nog är det en godbit nog. Den står inne hos MolinBil förövrigt.

Väntar på en spridare, Alpina orginal 2200kr =)

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
theprophet: Kanske vi ska ta oss en tur ned till Mohlin bil i helgen och kolla in den då och nya 5serie touring.
Premiärvisningen är ju nu på Lördag.

///Foppa
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Ola: Tur det inte drabbar någon fattig då ;) hehe Ska bli intresant då du får hem den! För då måste jag ju få komma ner och få åka en sväng om du har tid? =D

Foppa: hehe ja det vore nått.. men jag måste fasiken klippa mig inna jag går in på BMW.. *s* annars kastar de nog ut en direkt *s*

__
Länk
/JB
theprophet, Det är klart att du får åka med på en tur.

Lämnade in bilen den 17april och jag väntar fortfarande på att få tillbaka den rackarn, men som sig bör tar alpina tid på sig att ta fram delen.

Ska upp till Molins snart nu för att köpa en liten glödlampa till framblinkersen som la av på 325an.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
Al
423
AlpinaJimpa
Alpina B7 turbo
M5-92b 3.8
520i-85
Vet ni S-vallsgrabbar vad som hände med B12an på Molin bil?

jimpa
Den rullar i sundsvall, Kristoffer heter ägaren tror jag? Den är så snygg med sina 20" alpina 275or runt om.

Älskar den korta modellen, Lang går bort eftersom att jag tycker att den ser så ut att vara så utdragen.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
Al
423
AlpinaJimpa
Alpina B7 turbo
M5-92b 3.8
520i-85
Blev den oxå billig, eller hann den ut innan branden? Den e snygg, skulle dock kosta på stripesats i guld på den, skulle sitta som en smäck..

jimpa
AlpinaJimpa: Såldes före branden så den klarade sig gott. Hade varit sorgligt, den var ju även på säljuppdrag då den stog i hallen vet inte riktigt hur det hade gått med försäkrings osv på den då.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
Al
423
AlpinaJimpa
Alpina B7 turbo
M5-92b 3.8
520i-85
Okej.

jimpa
Oj var och tittade på min bil idag och den synen var inte rolig, den står utanför verkstaden på dagarna av helt förklarliga skäl men jag kan ju lugnt säga att bilen är mer gul än silver just nu.

POLLEN!

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
Det finns en 645 utanför Molin :-)

mums!

th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Erito: mjo! den bilen är för vacker.. ska försöka åka förbi mohlins om jag är nere i sundsvall nått mera här! För den bilen vill jag då se i verkligheten!

__
Länk
/JB
Den var så mycket snyggare än jag någonsin kunde tro faktiskt!

En helt underbar linje på den bilen, blev rätt kär direkt.

Det nya målet är då satt iaf, ingen e39 m5 utan en 645 om några år.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Ola: Jag har nog inget annat val än att pallra mig ner till Stan och kika på den då!
Själv siktar jag på en ny 1 serie diesel (om de inte lyfter i en 6:a förstås) inom några år! Bara de får dra lite granna så blir det nog en sån!

__
Länk
/JB
Visa användare
74
Laffe
525 TDSA Touring -95
Lastbil!!
theprophet: Får du in hästen i aktern på en 1:serie *fniss*
Jahopp nu har jag bilen!! Vilken fröjd att köra! Tankade den direkt gick i 98a för 98xkr riktigt spännande.

Men hua vad den går alltså!

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
ola@thomasson.nu:
Har du bilder på bilen i galleriet eller nånstans ?? =)

//Svebba
- Jag är schnell !
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.