AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
22.513

Sundsvalls Folkets Ultimata Träff sida =D

Sida 1 av 17
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Länk

Där har ni den =) så håll till god och KOLLA så den funkar stabilt och kom gärna med förslag på förbätringar och sänd oss gärna bilder mm...

MVH
Johan Och Björn (BMW Sundsvall Träff)

Länk
Haha, det funkar även från mig, Johan!

Då är det väl bara att köra på då med andra ord :)
Jag ska skissa lite på ett "mini"-forum att lägga på högersidan oxå under dagen hade jag tänkt.. Är inte helt säker på att det går att köra på den burken, men det går väl alltid att ordna nåt hoppas jag!

Egentligen borde man kanske skriva in någon ny text på "träff"-sidan med..

// Björn
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Jo det verkar funka smort här med så =) Fått starta om den en gång.. för att få tag i den via andra burken.. men det vill absolut inte fungera..=/

Länk
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Jag är impad över hur snabbt ni fick till sidan och hur snygg den blev! Klockrent! Bra jobbat grabbar :)
Bi
129
Bimmerante
525 Touring-92
2002-75
alien: you got mail.
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Foppa: Inga problem då Alien är Arbetslös och jag Sjukskriven.. så var har en del tid över =)

Sen så står sidan på sen server hemma hos mig så den kommer alltid vara uppe och det finn en del plats på den för en massa smått och gott =) Bara så ni vet tänkte jag ;)

Länk
Sådärja, nu fungerar även det "lilla" forumet som vi har på sidan... välkommna att klottra inom ramarna av det ämne som diskuteras, dvs: träffar i sundsvall

// Björn
testar en ny signatur, som länkar till sidan...

// Björn

Bor du i Sundsvall? Klicka här: Länk
testar igen

// Björn

//Svebba
BMW Z Power
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Näe tyvärr så gör den inte det nu pga av att jag tagit ner den för att servern jävlats.. ochjag har tyvärr inte haft tid att fixa den än.. men jag ska göra det inom kort (idag rent av kankse) och men jag kommer snart flytta med så vi blir utan plats.. men vi ska sätta upp den på annat håll så det löser sig!

MVH
Johan
Oki dookie!! låter bra det!! Jag ska själv sätta upp en server så snart jag får min nya dator, på den tänkte jag lägga upp bilder i ett fotoalbum på min och kompisars bilar... vill någon av er sundsvallsbor lägga upp era ska det nog också gå bra, men det är nog en månad eller två tills dess..

Vore kul att veta vilka som kör och äger de bmw man ser i stan... Finns ju t.ex 3 dakargula M3or som jag inte har en aning om vilka ägarna är... Vet nu bara att en av dom krockat och att ägaren till den var 17, men hans 18årige polare körde...

//Svebba
BMW Z Power
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Servern är snart tillnaka.. innan kvällen iaf så ska den rulla på!

MVH
Johan
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
har du bra lina hemma? jag kommer nämligen få en skit lina! Så min fråga är ju då om vi kan ställa servern hos dig kankse!?
Kanon!!!
Nej tyvärr, bara 0,5 Mbit...
Fiberoptik är nergrävd till området men inte installerat får se till vintern...

//Svebba
BMW Z Power
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
okaj sveba! Jag kanske kan ha den på min nya koppling ett tag då tills du får något bättre! För får du mera än 2mbit så ska ju knappast denna lilla sida störa så mkt.. åsså får vi bakom servern sponsra med nån krona för elen i sånna fall!

//Johan
jao.. farsan frågade om jag tyckte det var värt att skaffa fiberoptiken, men det var tidigt i höst å då sa jag att vi skulle avvakta, ska se vad han säger nästa gång vi får ett sånt där intressebrev om fibern.. får vell förklara för han att det är en investering i huset :-P om vi drar det blir det 4 elle 6 Mbit... men som sagt kanske det inte blir nåt alls heller satt...

//Svebba
BMW Z Power
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Okaj.. det visar väll sig i sånna fall =)

najs najs...

Vad säger folket om en träff här innan vinter så att alla inte hinner vinterförvara!
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
theprophet: Med tanke på att denna site inte fick behålla sitt namn kanske Erat namnval också faller under BMW AG's kritiska lupp. Bra att tänka på kanske innan siten blir etablerad då ett byte blir jobbigare..?!?!?

Hoppas att det inte gör något att jag som Stockholms-djävel kikar lite :-)))

/Caspar
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Caspar: har redan tänkt tanken och ska vidta åtgärder.. Funderar på Bavarian Meet Sundsvall =) hehe.. det kan funka =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.