AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.095

Köpa vingar för ...

Hu
27
Husa
730 V8 -93
min första
Är det någon som har förslag på en diskret vinge att montera på bakluckan (E32) den ska vara minimal. Eller ska man låta bli?
-Daniel-
det kanske hade sett snyggt ut med en vinge..problemet kanske är att hitta en vinge till e32 styeling till dom bilarna är inte direkt vanligt vad jag vet iaf
Nej, ingen vinge på 7'an, avstå! (mitt tycke)

// Lazze
Länk

Hu
27
Husa
730 V8 -93
min första
Har sett på en del nya 3ser en ytterst liten spoiler på luckan, typ en liten list på ca 20 mm en sådan skulle jag vilja ha.
sk
1.290
skalman

BMW 750 IA 1995
Hej.

Vinge är sportlook, till för 3 och 5 serien ... 7serien är en limo,passar lika bra som adidas brallor till smokingen, dvs inte alls.

Men det är ju bara vad jag tycker..eller?!?

Mvh
Skalman
svardska
Bra tänkt Husa! Klart att e32án ska stylas, grovt!
Har lite egna funderingar vad som skall göras i vinter.
En ställbar aluvinge vore väl OK, kanske ska man bygga den själv.
Har börjat skissa lite smått!

MVH
k´sVärd
It´s my way or the highway
Styla? En sjua? Nej! Dels så blir ju bilen direkt fulare, eller midnre snygg i alla fall, dels så sänker man värdet på bilen.

Fast om man nu måste styla så ska det ju vara en liten vinge, sådan som Jaguar S-type R har. M5 har en sådan också vill jag minnas.
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
e32 passar tyvärr inte med vinge då sista biten på bakluckan sluttar uppåt , det blir lite vinge på vinge...
En framspoiler skulle jag dock vilja ha... nån som vet vart man kan handla ?

"Två ton annars får det vara för min del"
Svärd
Dalhems säljer Erebuni-kit. Det finns ett till E32 med frontspoiler. Tycker dock att den är rätt lik originalutseendet fram.

Hittar man rätt vinge blir det nog ännu vackrare linjer än vad det är (kan det bli det frågar jag mig samtidigt). Däremot skulle jag aldrig köpa en vinge och hoppas att den passar. Mycket letande och kanske skissande på en bild så man ser hurdan vinge man KAN sätta dit. Sen är ju smaken som bekant delad...

//Martin
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Förmodligen kommer jag att reta upp folk här, men monterar man en vinge på bakluckan på en e32 måste man ha fruktansvärt dålig smak! Något fulare kan jag nästan inte komma på faktiskt! Samma sak gäller på e34. Visst kan mann styla en 7:a, men det skall vara med eleganta, smakfulla detaljer, sådant som bara förfinar orginalutseendet, typ vita blinkers, lagom sänkning samt feta fälgar med mycket polerad kant.

En gång V12 alltid V12...

BMW CS #5139
ingen styling på 7orna tycker iaf. jag.

Mvh/Soki
Ny bild 7sep --
Länk
Feta berta
Vad ni är konservativa!!!
är inte alla som har en 7a konservativa? =p

Mvh/Soki
Ny bild 7sep --
Länk
jp
35
jpcarstyling
750ia -89
323i -82
jag håller på att prova ut en gt3 vinge till min 750 den passar utmärkt tycker iaf jag
svardska
Jabbal hur kan man sänka värdet mer på en e32á dom är ju i stort sett bottennoterade redan på en död marknad.

Jag har då räknat med att ha min som kista, så slipper släkten den kostnaden i alla fall.

MVH
k´sVärd
It´s my way or the highway
Feta berta
jpcarstyling: har du en bild?
jp
35
jpcarstyling
750ia -89
323i -82
både bilen och vingen är på lack nu så bilder kommer snart
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.