|
|
|
|---|---|
|
hur sänker ni era e-30:in bak..går juh inte o kapa jag köpte jamex sänkningsfjädrar, bilen blev högre. måsta ha blivit blåst....vad för märke rekomenderar ni. Har läst i en gammal bilsport att man kan använda opel ascona b sänkning bak.... beemwee | |
Daytona |
Hael... Kör runt lite med sänkningssatsen för det tar tid innan den sätter sig ordentligt... DAYTONAN Länk |
|
jag bytte fjädrarna i april. det har inte sjunkit nåt.. beemwee |
|
Daytona |
ojdå... om du har köpt dom privat är det inte mycket du kan göra åt saken... men om du köpt dom från nån butik så är det väl bara att gå dit med dom så fixar det väl sig... kolla annars så du inte har bil med m-chassi för en del sänkningssatser har bemärkningar om det att det inte gör så stor skillnad på bilar med m-chassi... DAYTONAN Länk |
|
Kan nog inte hjälpa dig med viket märke på fjädrar du ska ha, men H&R är ju ett vettigt alternativ likaså Koni. Daytona: Gå tillbaka med ett par fjädrar han monterat i April.... jo, försök att få dom bytta du... --- Mvh. Robban Johansson |
|
Daytona |
mean machine... om han har fått fel fjädrar kanske och om företaget erbjuder bra service och är scyssta så kanske det kan gå via reklamation t.ex... DAYTONAN Länk |
|
Njae, skulle inte tro det... DOm hade säkert gjort det om han åkt dit i april/maj.... nu är det nog dock alldeles för sent... har ju kört med dom i ett halvår... --- Mvh. Robban Johansson |
|
|
jag köpte det privat annars hade jag ångrat det direkt beemwee |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.