|
|
|
|---|---|
|
Länk Nån med fler bilder? Mvh/Soki Ny bild 7sep -- Länk | |
Scheckheft |
Hej, Länk En sökning på google eller Altavista på "bmw m4" ger ett antal träffar Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Trevliga bilder. Samma kunde ses i AMS förra numret. Rent utseendemässigt så är enligt mig M3, M4 & M6 ljusår före den kommande M5'an trots liknande design. |
|
|
Ja... dom måste ju å i en 8 i M3 nu alltså... liknande den kortslagiga 8 som finns i GTRn hade ju inte varit fel. ___ |
|
|
Jag tycker det blir lite tråkigt om det blir 8 i nästa m3/m4. Men det blir väll svårt att ta ut så mycket mer effekt ur 6an, om dom inte skulle få för sig att överlada. Men det lär ju inte hända. |
|
|
Jag förstår inte hur man orkar diskutera photoshop-montage, skisser och fantasiteckningar. Fäller inget omdöme förrän jag sett de första OFFICIELLA bilderna. :) Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
Perkka |
Får nog hålla med Kalle där... Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
O jag förstår inte hur ni orkar kommentera oss som disskuterar photoshopade bilar.. är inte det ännu värre? ;o) Mvh/Soki Ny bild 7sep -- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.