|
|
|
|---|---|
|
Ladde hem en film från Kazaa.. där en M3 ständigt drar en ferrari 355. M3:an ger Ferrarin iaf 3.4 försök... Jag vet inte om M3:an va orginal men är egentligen 355 så snabb? Hittade åxå en film där två tonåringar kör ifrån en 355:a med en honda integra Type-R (0-120 Km/h) Så vad säger ni M3nissar, har ni kappkört mot en 355:a nån gång? Mvh Länk | |
|
Om jag minns rätt skickade Gustav in filmer på en trimmad M3:a som bl. andra drog just F355. En original får nog svårt?! F355 0-60 mph = 4,6 402m = 13 /Manray/ |
|
|
Jag har kappkört mot en F255 upp till 220 km7h då han la av och rejsade, då hade jag tagit in en halv billängd typ. Förstår också att han itne körde perfekt men skoj var det: Ang. den film du sett var det en kompressor-M3. Ang. F355 rejset: Länk Länk ang din video: Länk |
|
|
355 gör 0-100 på 4,7 med manuell låda och Schumacher vid ratten, B12 6.0 är snabbare på raka kilometern. MVH, E38B12 |
|
|
Har provat o dra mot en 355 flera ggr. Min M3a är orginal förutom kattersättare från Khöler o drar jämt över hela registret upp till 250kmh. Snopet för Ferrarin =) Har provat o dra mot en 348 o kört ifrån utan större problem. Provade och dra en 360 Modena dock utan större framgång. Är helt chanslös över hela registret.... 1BJÖRN |
|
|
Ja ni ser en M3 är rktigt snabba! Kul... Mvh Länk |
|
modano |
ja jösses... ----- det finns bilar... men som tur är så finns det också BMW... |
Agge |
Körde om en 355 på Mantorp vid raksträckan. Fast då gav väl inte föraren i Ferrarin allt. MVH //Agge Min bil: Länk |
|
När det handlar om prestanda bilar tror jag att det är den mänskliga faktor som bestämer alltså den som kör bäst och är tokigast!!!!. en oerfaren forare men en ferrari har inget chans mot en enfaren forare men en 318 i en kurvig väg....!!! M.V.H Mauricio |
|
|
M3:an ska vara jämn med 348:an men får pisk av 355:an.... Jan BMWCS # 3966 |
|
| E det inte den där turkiska firman som kompressor konverterar M3or ? | |
Nilssen |
// jantte // Helt rätt, en M3:a är ganska jämn med en 300hk-348tb.Effekten hoppade upp till 321hk på dom sista 348:orna,tror att det blir svårt för en M3:a att dra en sådan-har läst 5,1-5,2sek för 321hk versionen och 5,3- 5,4sek för 300hk versionen! Toppfarten på 348:an är väl +275km/h (300hk) och +280(321hk).Kanske finns det en liten chans där (toppfarten) så att säga men en frisk F355:a drar en M3:a lätt,jävligt lätt vill jag säga.Asså-E36:ans M3:a! E46:an borde dock vara helt jämn med en 321hk 348tb upptill 100 i alla fall-men tror inte att den kan dra en F355 heller,efter att ha sett filmen med "turkens" kompressor M3:a med 415hk och 470Nm kan man ju säga att F355:an ändå hängde med ganska bra.Den gör ju nästan 300 äkta trots allt!!! |
Nilssen |
Gör nästan 300 knyck ----Utan överladdning så att säga! |
|
Fick nöjet att köra en 355 spider hela helgen =) Å jag kan bara säga att 355 känns MYCKET MYCKET snabbare men den är också snabbare en min gammla m3:a (M3 cab 98) Kör kännslan går inte att jämföra, m3:an drarfint från låga varv och har ingen riktig efekt puckel . 355:an känns lite tam på låga varv men när den sätter fart så känns det värkligen och ljudet gör inte att beskriva... en v8 på högvarv med köning sportsystem och trotts lättare nackspärr så sitter jag med ett stort :) när jag tänker på bilen och framför allt ljudet! //Martin Förra bilen Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.