|
|
|
|---|---|
|
var hittar man beg Z3M kompleta länkarmar bak? någon som har tipps eller ligger på just såna vill ha kompleta med bromsar Länk | |
|
Kolla hos Karstorps Bildemontering som annonserar här på BMW Power, de har en kvaddad M Roadster ståendes. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
Den hämtade jag delar från för någon månad sedan, totalskrotad bak.... Om det är samma bil vill säga. /PG |
|
|
Får man fråga vad du gjort som behöver köpa nya länkarmar bak??? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
ha ha du skulle bara veta.. Länk |
|
|
OK! nu förstår jag, hårtorken i den bilen såg rätt välvuxen ut. Går den bra? eller kanske var det därför du var ute efter länkarmarna = bilen går inte alls nu? Skulle vara intressant att få åka med någon gång om du får lust att driva lite taxiverksamhet. I utbyte kan jag erbjuda en tur i en Z3Mcoupe. /Richard |
|
|
fixa ett par länkarmar till mig så ska du få åka me på sladd tills du inte vågar mer... Länk |
|
|
Jösses!! Går det verkligen att besiktiga en sådan best? Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.